Gamybinės įmonės rinkodaros analizė


Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai ir rinkodaros koncepcija. Rinkos tyrimas. 3-1. mikroaplinka ir jos elementai. 3-2. makroaplinka ir jos elementai. Vartotojų elgsena. Tikslinė rinka. rinkos segmentavimas. Konkurentų analizė. Kainų politika. Prekės politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai. Rinkos tyrimo anketa. Prekių stiliai.

Darbo tiklsas: pritaikyti teorines žinias atliekant gamybinės įmonės UAB „Bendei“ rinkodaros analizę.

Darbo uždaviniai:

1.Nustatyti rinkodaros komplekso programos elementus ir koncepciją;

2.Atlikti rinkos tyrimą;

3.Išanalizuoti mikroaplinką ir makroaplinką;

4.Nustatyti tikslinę rinką ir vartotojų elgesio faktorius;

5.Išanalizuoti įmonės konkurentus.

  • Microsoft Word 507 KB
  • 2014 m.
  • 20 puslapių (3192 žodžiai)
  • Universitetas
  • Deimante
  • Gamybinės įmonės rinkodaros analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Gamybinės įmonės rinkodaros analizė. (2014 m. Gegužės 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/gamybines-imones-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 20 d. 05:59
×