Gamybinės praktikos ataskaita Gamybinės praktikos II užduotis


Įvadas. Įmonės veiklos charakterizavimas. Įmonės pristatymas. Įmonės struktūra. Įmonė organizacinė valdymo struktūra. Įmonės teikiamų paslaugų analizė. Įmonės veiklos vertinimas. Įmonės veiklos vertinimas, atlikus SSGG analizę. Įmonės veiklos vertinimas, atlikus PEST analizę. Krovinio vežimo maršruto schema. Maršruto pasirinkimas. Maršruto organizavimas ir priemonės. Darbo užmokestis. Išvados. Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas. Įmonės veiklos charakterizavimas. Įmonės. Įmonės veiklos vertinimas.


Apibūdinti įmonės veiklą, atlikus stiprybių, silnybių, galimybių ir grėsmių (SSGG) analizę bei politinių, ekonominių, socialinių, technologinių (PEST) veiksnių analizę.

Išanalizuoti keleivių/krovinių vežimo maršruto sudarymą ir išsiaiškinti ar jis pelningas.

Išanalizuotas racionalius keleivių/krovinių vežimo maršruto sudarymas ar materialinių srautų judėjimas sandėliuose.

Gamybinę praktiką atlikti, nusprendžiau pasirinkdamas nedidelio mąsto logistinę įmonę, pavadinimu UAB „Baltijos Autotechnika“. Man ją pasiūlė mano giminaitis, nes pats joje atstovauja. Įmonės direktorius Andrius Sriubas, susikūręs savo įmonę jau prieš 8- nerius metus. Savo verslą jis puikiai išplėtojo, bet per daug jo neišplėtė, nes rinkoje įsitvirtinti buvo be galo sunku. Jo logistinė kompanija neturi 100 žmonių, ar 100 automobilių būti viena rimčiausių bei konkurencingų įmonių visumos rate, įmonė nedidelė bet daug ką galinti.

. Teisinė forma – uždaroji akcinė bendrovė (UAB) Baltijos Autotechnika.

Darbuotojų skaičius – įmonėje dirba generalinis direktorius, direktorius, direktoriaus pavaduotojas, buhalteris, teisininkas, 6 vairuotojai, 2 vadybininkai.

Veiklos pobūdis – teikia antžeminio aptarnavimo logistikos veiklą Lietuvoje ir užsienyje.

Įmonės tikslas yra kurti specializuotus transporto sprendimus, pagal individualius kliento poreikius. Greitai ir tikslingai pristatyti reikiamą krovinį į nurodytą vietą, saugoti darbuotojų skaičių, nuo didelės rotacijos, kuo optimaliau organizuoti maršrutus.

UAB „Baltijos autotechnika“ įkurta 2008m. Šie metai tai pradžia, šio norimo verslo užsiėmimo, jo plėtojimo ir vystymo, rinkos įsitvirtinimo metas. Įmonės pagrindinė veikla yra dirbti statybų ir paslaugų srityje. Šiuo metu pagrindinė veikla yra nuomoti „bobcat“ daugiafunkcinį mini krautuvą, bei mini ekskavatorių, jį transportuoti į reikiamą objektą ar darbo aikštelę, pristatant su vilkiku, ar kita sunkiasvore transporto priemone. Įmonė tarpininkauja su JAV, pirkdama mini ekskavatorius iš ten ir transportuodama juos į čia. Taip pat „Baltijos Autotechnika“ užsiima automobilių gabenimu vakarų Europoje, jų pervežimas reikiamu maršrutu pagal užsakovą.

Įmonė garantuoja operatyvų technikos pristatymą į vykdomą darbų objektą. Darbų kokybę jiems užtikriną profesionalūs, apmokinti, atitinkamus dokumentus turintys „bobcat“ operatoriai, atliekantys užduotus darbus greitai bei operatyviai.

UAB „Baltijos Autotechnika“ turi savo nuosavus automobilius. Jų autotransporto parką sudaro: 1. 2 mikroautobusiukai,

Įmonė savo transportą nuomoja statybos įmonėms, tokioms kaip: ramirent, storent, gotas ir kt. Ten dirbantys ir savo pareigas žinantys žmonės valdo „Baltijos Autotechnika“ įmonės transportą, taip apkraudamos jų dienotvarkę, duodantys darbo vairuotojams, operatoriams, bei bendradarbiaujant vykdant logistikos veiklą, susijusią su statybos darbais, traktorių bei mini ekskavatorių nuomą, jų transportavimą visoje Lietuvoje.

Nėra gabenami kroviniai su dideliais vilkikais, puspriekabėmis, tentais ar šaldytuvais.

Technika reikalinga ne pastoviai, atsižvelgiant į oro sąlygas. Esant tokiam punktui, įmonė negauna pajamų ir neturi kaip teikti logistinės veiklos.

Taigi UAB „Baltijos Autotechnika“ įmonė rinkoje sukasi ir skleidžia savo šaknis jau kaip žinome 8-nerius metus. Bendrovė jaučiasi tvirtai, bet visgi sunku yra konkuruoti su didesnėmis įmonėmis, kurios turi daugiau darbuotojų, didesnį automobilių parką ir didesnius biudžetinius puodus. Baltijos Autotechnika turi savo nuolatinius klientus. Su lyg kiekviena diena jų ekonominis lygis kyla aukštyn. Stengiasi neprarasti nuolatinių klientų, bei reklamuodamiesi pritraukia vis naujų ir nematytų veidų, su kuriais gali bendradarbiauti ir teigti jiems norimas paslaugas, susijusias su šios įmonės veikla. Bendrovės misija yra:

  • Microsoft Word 4192 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (2823 žodžiai)
  • Kolegija
  • Milda
  • Gamybinės praktikos ataskaita Gamybinės praktikos II užduotis
    10 - 2 balsai (-ų)
Gamybinės praktikos ataskaita Gamybinės praktikos II užduotis. (2017 m. Vasario 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/gamybines-praktikos-ataskaita-gamybines-praktikos-ii-uzduotis.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 24 d. 00:31
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema