Gamybinės praktikos ataskaita Kauno geležinkelių infrastruktūra


Praktikos tikslas ir uždaviniai. Įvadas. Kauno geležinkelio stoties charakteristika. Kauno geležinkelio stoties sudėtis. Kauno geležinkelio stoties įrenginių techniniai duomenys. Kelynų paskirtis. Viršutinė kelio konstrukcija. Pusiau automatinė ir kelio blokuotė, elektrinė ir mikroprocesorinė eismo valdymo centralizacijos važiuojančio traukinio techninės būklės automatinė kontrolė, automatinė lokomotyvų signalizacija, pervažų signalizacija. Pusiau automatinė ir automatinė kelio blokuotė. Automatinė lokomotyvų signalizacija. Elektrinė ir mikroprocesorinė eismo valdymo centralizacijos važiuojančio traukinio techninės būklės kontrolė. Geležinkelių stočių tipai, jų darbo specifika, geležinkelių stoties valdymo sistema. Geležinkelių stočių tipai ir jų darbo specifika. Geležinkelių stoties valdymo sistema. Vagonų ūkis. Geležinkelių stotis. Stoties darbo organizavimas Palemone. Stoties dokumentacija. Stoties knyga ir jos pildymas. Išvados. Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas.


,,Kauno geležinkelių infrastruktūros‘‘ buvo įkiurta 2001 metais. Jį jungia trys padaliniai: Kauno kelių ruožas, Jonavos kelių ruožas bei Kauno automatikos ir ryšių ruožas. Aptarnavimo zona tęsiasi nuo Vievio beveik iki Radviliškio, nuo Kaišiadorių iki Rusijos pasienio Kybartų stotyje ir nuo Kazlų Rūdos iki Lenkijos pasienio. Didžioji dalis šių kelių yra pagrindiniame IX transporto koridoriuje Vilniaus – Klaipėdos ir Kaišiadorių - Kybartų kryptyse. Filiale bene didžiausios krovinių apimtys Lietuvos geležinkeliuose.

Ir šiame filiale yra vienintelis Lietuvoje geležinkelio tunelis. Jis pastatytas 1862 metais. ,,Lietuvos Geležinkeliai‘‘ skiria didelį dėmesį tuneliui. Rūpinasi tuo, kad tuneliu būtų galima užtikrinti saugų prekinių ir keleivinių traukinių eismą. Jame taikomos šiuolaikinės remonto technologijos.

Aš praktiką atlikau Kauno geležinkelio stotyje, todėl savo ataskaitoje, būtent šią stotį, ir apžvelgsiu: jos charakteristiką, sudėtį, kelius, dokumentaciją riedmenų ir vagonų ūkį, joje vykdomą veiklą bei stoties knygą ir jos pildymą

Kauno geležinkelio stotis- pagal darbo pobūdį yra prekių, pagal daro apimtį aukščiausios klasės;

Kauno geležinkelio stotyje yra įrengta MPC. Kauno geležinkelio stoties tarpstočių ir signalizacijos ryšių priemonės:

Palemonas- Pravėniškės: dvikelis- įrengta vienpusė automatinė blokuotė nelyginiu keliu, lyginiu keliu- apibusė automatinė blokuotė;

Krovimo operacijos: vagonų/konteinerių pakrovimas, vagonų/konteinerių iškrovimas, krovinių peradresavimas, krovinio sandėliavimas, muitinės procedūros.

keliai Nr. 62- 65- kaupiamieji ir išvykimo, skirti visų krypčių lyginiams ir nelyginiams prekiniams traukiniams išleisti;

keliai Nr. 66- 67- kaupiamieji ir išvykimo, skirti nelyginiams prekiniams traukiniams išleisti;

kelias Nr. 68- formuojami rinktinių traukinių vagonai ir nelyginiams prekiniams traukiniams išleisti;

kelias Nr. 72- kaupiamasis, skirtas krovinių baro, einamojo remonto, muotinės procedūroms atlikti ir sulaikytiems vagonams;

Viršutinė bėgių kelio konstrukcija – tai dalis, esanti virš sankasos. Pagrindinės viršutinės bėgių kelio konstrukcijos funkcijos yra išlaikyti riedmenis ir paskirstyti apatine konstrukcijas veikiančias apkrovas. Viršutinė bėgių kelio konstrukcija susideda iš bėgių, pabėgių, balasto prizmės, sąvaržų, inkaravimo elementų, iešmų, tiltinių ir iešmo

pavidalo sija (dvitėjo profilio), naudojama geležinkelio kelio riedmenims važiuoti. Bėgių paskirtis – perimti ir tampriai perduoti apkrovas nuo ratų į atramas (pabėgius, tašus) ir reikiama kryptimi nukreipti riedmenų ratus. Ruožuose, kuriuose yra įrengta automatinė kelio blokuotė, bėgiai atlieka elektros srovės laidininko funkcijas, o ruožuose, kuriuose yra elektrinė trauka, – grįžtamosios traukos srovės laidininko funkcijas. Bėgiams keliami tokie reikalavimai: jie turi būti pakankamai stiprūs, ilgaamžiški, patikimi eksploatuojant, t. y. atsparūs dilimui, kieti ir kartu pakankamai netrapūs, nes bėgiai turi atlaikyti dideles dinamines apkrovas vertikaliąja, išilgine ir skersine kryptimis

Sąvaržos. Bėgiai tarpusavyje jungiami ir prie pabėgių tvirtinami sąvaržomis. Sąvaržos yra skirstomos į bėgio sąvaržas ir sandūros sąvaržas. Sandūros sąvaržos jungia bėgius tarpusavyje, bėgio sąvaržos jungia bėgius su pabėgiais. Bėgiai tarpusavyje jungiami antšovomis (tvarslėmis). Tvarslės konstrukcijai keliami trys pagrindiniai reikalavimai: 1. Perimti lenkimo momentą ir skersinę jėgą sandūroje. Šis reikalavimas lemia tai, kad sandūra turi būti vientisa ir stipri (standi), kad sandūros elementai būtų pakankamai stiprūs ir nejudėtų vienas kito atžvilgiu; 2. Leisti bėgių galams judėti išilgine kryptimi sandūroje, kai bė- gių ilgis keičiasi dėl temperatūros svyravimų; 3. Užtikrinti, kad sandūros elementus būtų galima gaminti unifikuotai: liejant, presuojant, valcuojant. Be to, turi būti garantuota, kad Bėgio galvutė Bėgio kakliukas Bėgio padas 8 tvarslė gerai priglustų prie bėgio galvutės apačios ir bėgio pado viršaus. Bėgio sąvaržos sujungia bėgius su pabėgiais. Pagrindinės bėgių sąvaržų funkcijos: 1. Patikimai sujungti bėgius su pabėgiais, t. y. kad būtų užtikrintas bėgių stabilumas poslinkiui skersine ir išilgine kryptimis; 2. Elastingai perimti apkrovas nuo bėgių ir perduoti jas pabėgiui; 9 3. Slopinti vibraciją ir smūgius, kuriuos sukelia riedmenų eismas; 4. Išlaikyti vėžės plotį ir bėgio pokrypį neviršijant leistinųjų nuokrypių; 5. Atlikti izoliacinės medžiagos funkcijas tarp bėgių ir pabėgių, ypač jei yra gelžbetoniniai arba metaliniai pabėgiai.

  • Microsoft Word 41 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (6090 žodžiai)
  • Kolegija
  • Donata
  • Gamybinės praktikos ataskaita Kauno geležinkelių infrastruktūra
    10 - 3 balsai (-ų)
Gamybinės praktikos ataskaita Kauno geležinkelių infrastruktūra . (2017 m. Gruodžio 29 d.). https://www.mokslobaze.lt/gamybines-praktikos-ataskaita-kauno-gelezinkeliu-infrastruktura.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 19 d. 06:32
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema