Gamybinės verslo įmonės UAB „A Taste Of Heaven“ rinkodaros analizė


Įvadas. Teoriniai rinkodaros aplinkos principai. Rinkodaros strategija. Rinkodaros aplinkos analizė. Išorinė aplinka. Vidinė aplinka. UAB “A taste of heaven” rinkodaros komplekso elementai. Vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai. Mikroaplinka ir jos elementai. Makroaplinka ir jos elementai. Konkurentų rinkos analizė. Prekės politika. Kainų politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Pozicionavimo žemėlapis. Įmonės bankroto veiknių analizė. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas: Pritaikyti teorines žinias atliekant gamybinės verslo įmonės UAB „A Taste Of Heaven“ rinkodaros analizę.

Tyrimo metodas: Lietuvos ir užsienio autorių mokslinės literatūros, bei įmonės veiklos informacijos analizė.

Antrojoje darbo dalyje teoriniai modeliai yra pritaikomi praktinei įmonės UAB „A Taste Of Heaven“ rinkodaros analizei.

Nesvarbu kokiai sričiai, kokiam produktui ar paslaugai kuriama rinkodaros strategija, planuojant rinkodaros veiklą tikslingiausia laikytis gana griežtos ir plačiai pripažįstamos struktūros, kuri susijusi su svarbiausiais rinkodaros aspektais. Tai:

Nediferencijuotos rinkodaros (įmonė visą rinką laiko vienalyte ir tikisi, kad visi vartotojai vienodai reaguos į pasirinktus rinkodaros veiksmus).

Koncentruotos rinkodaros (įmonė susikoncentruoja į tam tikrą rinkos segmentą ir stengiasi kuo labiau patenkinti specifinius šio pasirinkto segmento poreikius).

Pozicionavimo būdas. Pozicionavimo strategijos klasifikavimas nėra taip tvirtai nusistovėjęs kaip, pavyzdžiui, tikslinės rinkos pasirinkimas. Pozicionavimas - labiau kūrybinės veiklos sritis, todėl jam nėra apibrėžtos griežtos stuktūros.

Pozicionavimas vyksta visomis rinkodaros priemonėmis, tačiau labiausiai jam tinkamas būdas yra reklama. Gerai pozicionuojamos prekės daro vartotojams įspūdį, ilgai isšlieka jų pasąmonėje, todėl pagrindinė taisyklė, atliekant pozicionavimą yra tokia: reikia žvelgti į prekę klientų akimis, siekti geriau tenkinti jų poreikius. Pozicionuojamos prekės pranašumai turi kristi klientams į akis, įsiminti, ir, žinoma, skirtis nuo įmonės potencialių konkurentų. Tik tokiu būdu vartotojai įsisavins prekės naudą, kurią siūlo įmonė, bei susies ją savo atmintyje su įmonės vardu ar prekės ženklu, o tai reiškia, kad pirks ir pačios įmonės siūlomą prekę.

Prekės duodamą naudą – neretai vartotojui svarbios ne pačios prekių savybės, bet jų duodama nauda;

Prekių grupę – tai palyginimas ne su konkurentu, o su visa panašių prekių grupe;

Taigi pozicionavimas padeda pabrėžti įmonės prekių ar paslaugų skirtumus nuo jų konkurentų, ir taip savo išskirtinumu pritraukti vartotojus rinkoje.

Rinkodaros komplekso elementų strategija. Paskutinis žingsnis kuriant nuoseklią rinkodaros strategiją – tai būtent atskirų rinkodaros komplekso elementų funkcinių strategijų pasirinkimas.

Rėmimas -Veikla kuria pateikiamas produktas ir įtikinama jį pirkti. (12,11)

Pasirinkus tikslinę rinką, numačius pozicionavimo būdą ir atitinkamus rinkodaros veiksmus sukuriama ir pati rinkodaros strategija, kuri yra labai svarbi kiekvienai įmonei, siekiant veikti sėkmingai ir būti konkurencingai rinkoje.

Visa įmonės veikla, susijusi su rinkodaros strategijos planavimu, kūrimu bei įgyvendinimu, vyksta tam tikroje aplinkoje, kuri paprastai vadinama rinkodaros aplinka.

Bendrovės aplinką sudaro veiksniai, kurie yra susiję su bendrove, kurie turi įtakos produkto vertei arba daro įtaką jo gebėjimui pasiekti savo klientą. Išorinė aplinka susideda iš visuomeninių jėgų, turinčių įtakos visai vidinei aplinkai.

Gamtinė – turi tris pagrindines tendencijas: tam tikrų žaliavų trūkumą, aukštesnį taršos lygį ir vyriausybės kišimasi į gamtos išteklių valdymą.

Politinė - įstatymai, agentūros ir grupės, kurios veikia arba riboja rinkodaros veiksmus.

Kultūrinė - institucijos ir jėgos, turinčios įtakos visuomenės vertybėms, suvokimui, pageidavimams ir elgesiui. Kai tik įmanoma, įmonė turėtų turėtų aktyviai dalyvauti kultūrinęj veikloje, o ne būti pasyvi. (12,13)

Pirkėjų elgesys įvairiose fazėse skirtingais todėl įmonės privalo įvertinti ekonominę sitaciją ir ją sekti. Įmonėms svarbu žinoti kiekvienos fazės perspektyvas.

Apibendrinant galima teigti, jog išorinė rinkodaros aplinkos analizė yra labai svarbus žingsnis sėkmingai įmonės veiklai užtikrinti, nes padeda identifikuoti rinką, kurioje veikia įmonė, nusako šakos patrauklumą bei apibūdina visus išorinius veiksnius, kurie veikią rinką. Tai skatina įmonę tinkamai įvertinti ją supančią aplinką ir imtis atitinkamų priemonių, norint įgyti paranašumą tarp savo konkurentų.

  • Ekonomika Kursinis darbas
  • Microsoft Word 833 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (6298 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vytenis
  • Gamybinės verslo įmonės UAB „A Taste Of Heaven“ rinkodaros analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Gamybinės verslo įmonės UAB „A Taste Of Heaven“ rinkodaros analizė. (2018 m. Sausio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/gamybines-verslo-imones-uab-a-taste-of-heaven-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 12:59
×