Gamybnė praktika AB „Lietuvos geležinkeliai“


Įvadas. Įmonės pristatymas ir organizacinė valdymo struktūra. Įmonės pristatymas. Įmonės organizacinės valdymo struktūra. Įmonės teikiamų paslaugų analizė. Įmonės rinkos analizė. Įmonės veiklos vertinimas. Įmonės veiklos vertinimas, atlikus SSGG analizę. Maršruto pasirinkimas. Maršruto organizavimas ir priemonės. Maršruto sąnaudos. Išvados. Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas. Įmonės pristatymas ir organizacinė valdymo struktūra. Įmonės veiklos vertinimas.


Gamybinės praktikos II objektas – AB ,,Lietuvos geležinkeliai“. Šios įmonės pagrindinė veikla keleivių ir krovinių vežimas vietiniais bei tarptautiniais maršrutais.

Išanalizuoti krovinų vežimo maršruto sudarymą ir išsiaiškinti ar jis pelningas.

Įmonė įsikūrusi Vilniuje, Mindaugo 12, tačiau turi filialus ir kituose miestuose. Šiuo metu įmonės generalinis direktorius yra Mantas Bartuška.

Darbuotojų skaičius – įmonėje AB „Lietuvos geležinkeliai“ 2016 metais dirbo 9841, iš jū tik 40 nera kvalifikuoti darbuotojai.

Vagonų siuntų, leidžimų sandėliuoti stoties atvirose aikštelėse, priėmimas ir išdavimas;

Vagono siuntų privažiuojamuose ir ne bendrojo naudojimo keliuose, priėmimas ir išdavimas;

Iš čia galima išskirti, kad pagrindinė „Lietuvos geležinkeliai“ veikla keleivių bei krovinių pervežimas. Taigi labai svarbu žinoti, kiek keleivių bei krovinių yra pervežama.

Keleivinės stotys suskirstytos į ruožus, kuriais važiuoja traukiniai. Traukinių tinklas išdėstytas beveik per visa Lietuvą.

Įmonė turi galimybės krovinius sandėliuoti didžiuosiuose geležinkelio stotyse. Sandėliuose esančių krovinių saugumas ir būklės išsaugojimas yra užtikrinamas nuo sandėliavimo pradžios iki pabaigos. Įmonė turi A tipo sandėlius, atviras saugojimo aikšteles bei konteinerių saugojimo aikšteles.

Įmonės pagrindiniai vartojai žmonės, kurie nori patogiai nuvykti iš vieno miesto į kitą, tai patogi ir greita susisiekimo priemonė. Taip pat įmonė dirba su įvairiom firmom, kurios nori gabenti didelius ar sunkius krovinius, nes tai viena patogiausiu ir pigiausiu priemonių gabenti krovinius. Pagrindinės įmonės Margūnas, Kauno baldai, Kauno grūdai, Kauno stiklas, Stell market ir kt. Su įmone taip pat bendradarbiauja, UAB „Baltic Marine Spedition“,UAB „Spedita “,UAB „Intermodal Container Service“, kurios turi savo vagonus tik naudojasi AB ,, Lietuvos geležinkelių“ keliais.

Įmonė bendradarbiauja su dauguma bendrovių , kurie tiekia reikiamas paslaugas.

Telekomunikacijos paslaugas – AB ,,Telia“ aprūpina tiek mobilaus ryšio paslaugomis, internetu bei keleivinius traukinius nemokamu wifi ryšiu.

Bendrovė sukuria apie 1,4 proc. Lietuvos Bendrojo produkto bei yra pirmaujančių šakų eksporto srityje;

Susisiekimas geležinkeliais per Lenkija su kitomis ES šalimis beveik neegzistuoja;

Poveikį aplinkai galima mažinti skatinant vis didesnį geležinkelių modernizavimą, diegiant pažangias stebėsenos ir kontrolės technologijas;

Efektyviai panaudojant ES bei tarptautinių finansinių paramą užtikrintį geležinkelių integralumą plėtojant ir modernizuojant transporto tinklo infrastrūktūrą.

AB ,,Lietuvos geležinkeliai‘‘ 100 proc. akcijų priklauso Valstybei, todėl paslaugų įkainiai ir nuolaidos priklauso nuo valstybės politikos.

Pasirinkau maršrutą Vaidotų stotis – Radviliškio stotis, kadangi jos yra didžiausios stotys Lietuvoje. Maršruto paruošimui naudojau Google Map programą. Maršrutas pavaizduotas paveikslėlyje numeris 11.

Įmonėje naudojama nauja informacinė sistema OPKIS ( Operatyvioji krovinių vežimo informacijos sistema), kuri jungia 68 geležinkelio stotis. Ji veikia visa para, 7 dienas per savaitę ir perduoda informacija apie prekinių traukinių bei krovinių realu judėjimo laiką. Taip pat įmonė naudojasi informacine sistema ,,e.Krovinys‘‘, kuri prižiūri krovinių vežimą Lietuvos Respublikos geležinkeliais lydinčių dokumentų tvarkymo apskaitos kontrolės. Ji teikia 5 funkcijas svarbias kroviniu vežimui, kurios padeda taupyti klientų laiką.

Kelių mokestis mokamas už naudojimąsi valstybiniais ir regioniniais keliais. Kiekviena valstybė yra nustačiusi savo tarifus.

Kai rodiklis yra mažesnis negu 5%, reiškia jog rentabilumas, t.y. vežimo pelningumas nepatenkinamas, nebuvo gauta nauda, t. y. gautos pajamos tik padengė išlaidas, todėl vertėtų atsisakyti tokio reiso. Pagal apskaičiavimus, rentabilumas siekia 1,9%, todėl maršrutas nėra pelningas.

  • Microsoft Word 2502 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (3700 žodžiai)
  • Kolegija
  • Tomas
  • Gamybnė praktika AB „Lietuvos geležinkeliai“
    10 - 2 balsai (-ų)
Gamybnė praktika AB „Lietuvos geležinkeliai“. (2017 m. Kovo 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/gamybne-praktika-ab-lietuvos-gelezinkeliai.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 24 d. 00:34
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema