Geležinkelio atkarpos dūkštas – Ignalinos atominė elektrinė renovacijos geodeziniai darbai


Baigiamojo darbo užduotis. Annotation. Įvadas. Pagrindinių sąvokų, santrumpų sąrašas su paaiškinimais. Lentelių, paveikslų ir priedų sąrašai. Teorinė dalis. Geležinkelio ir jo bėgių charakteristika. Geležinkelio linijų ir žemės sklypų kadastrinių duomenų rengimo charakteristika. Topografinių nuotraukų rengimo metodiniai reikalavimai. Topografinės nuotraukos geodezinis pagrindas. Topografinės nuotraukos sudarymo bendrieji reikalavimai. Stambaus mastelio topografinė nuotrauka. Analitinė dalis. Tiriamojo objekto apibūdinimas. Geodezinių darbų vykdymui naudojami prietaisai. Geležinkelio atkarpos renovacijos vykdymo darbai. Grafinė dalis. Geodezinių darbų atliekant geležinkelio atkarpos „Dūkštas – ignalinos atominė elektrinė“ laiko sąnaudos. Išvados. Informacijos šaltiniai. Priedai.


Baigiamojo darbo tikslas: Pateikti geodezinių darbų ypatumus atliekant geležinkelio atkarpos Dūkštas – Ignalinos atominė elektrinė renovaciją

1. Apibrėžti geodezinių darbų atlikimo ypatumus tiesiant, renovuojant geležinkelius vadovaujantis LR teisiniais dokumentais ir moksline literatūra.

3. Pateikti geležinkelio atkarpos „Dūkštas – Ignalinos atominė elektrinė“ renovacijos planus bei profilius.

4.Pagrįsti geležinkelio atkarpos „Dūkštas – Ignalinos atominė elektrinė“ renovacijos geodezinių matavimų svarbą bei tikslumą.

GELEŽINKELIO ATKARPOS DŪKŠTAS – IGNALINOS ATOMINĖ ELEKTRINĖ RENOVACIJOS GEODEZINIAI DARBAI

Geležinkelių transporto sistemos svarbiausias tikslas susijęs su efektyviu, patogiu ir saugiu krovinių ir keleivių vežimu, o taip pat gerinant ir supaprastinant sudėtingus valstybinių sienų kirtimo formalumus ir apribojimus.

Darbo tikslas - pateikti geodezinių darbų ypatumus atliekant geležinkelio atkarpos Dūkštas – Ignalinos atominė elektrinė renovaciją.

Apibrėžti geodezinių darbų atlikimo ypatumus tiesiant, renovuojant geležinkelius vadovaujantis LR teisiniais dokumentais ir moksline literatūra.

Pagrįsti geležinkelio atkarpos „Dūkštas – Ignalinos atominė elektrinė“ renovacijos geodezinių matavimų svarbą bei tikslumą.

Sudarant topografinį planą vadovautasi LR galiojančiais įstatymais, reglamentais bei geležinkelių linijų kadastro duomenų bylos rengimo taisyklėmis.

Sudarius geležinkelio pervažos į Rimšę (7 km 1PK iki 7 km 6 PK) išilginį profilį nustatyta, kad esamų bėgių galvutės altitudės svyruoja nuo 176,67 iki 173,27 m.

Geodezinių darbų kaina ir rezultatų patikimumas priklauso ne tik nuo planuojamų darbų apimties, bet ir nuo tyrimų metodikos, todėl jos tinkamas parinkimas yra labai svarbus tyrimų sėkmei užtikrinti. Didžiausias laiko sąnaudas sudarė geodeziniai matavimai, apie 39 proc. Objekto kaina 10 500 Lt. Išlaidos už atliktą darbą sudaro 56,45 proc.

Geležinkelių transporto sistemos svarbiausias tikslas susijęs su efektyviu, patogiu ir saugiu krovinių ir keleivių vežimu, o taip pat gerinant ir supaprastinant sudėtingus valstybinių sienų kirtimo formalumus ir apribojimus.

Tyrimo objektas – geležinkelio atkarpa: Dūkštas – Ignalinos atominė elektrinė.

Baigiamojo darbo aktualumas susijęs geodezinių darbų specifiškumu, atliekant geležinkelio kelio atkarpos renovacijos darbus.

Baigiamojo darbo tikslas - Pateikti geodezinių darbų ypatumus atliekant geležinkelio atkarpos Dūkštas – Ignalinos atominė elektrinė renovaciją.

Bėgis – specialaus profilio valcuota plieninė sija, atliekanti nukreipiamąją ir pagrindinio kelio konstrukcijos elemento funkcijas, kurios viršutinė dalis vadinama galvute, apatinė – padu, jungiamoji sienelė – kakliuku.

Bėgių vėžė – pravažiavimo kelias geležinkelio riedmenims, kuris sudaromas iš dviejų bėgių, pastoviai palaikomų kitų viršutinės kelio konstrukcijos elementų pagalba nustatytu vėžės pločio atstumu ir padėtyje. Užtikrinančioje numatyutas ekipažų eismo sąlygas.

LitPOS - (Lithuanian positioning system) tai Lietuvoje įkurtas nuolat veikiančių GPS stočių tinklas, kuris radijo bangomis ar internetu transliuoja matavimų pataisas vartotojui.

Topografinė nuotrauka – nuotrauka, kurioje pagrindinis tikslas yra žemės paviršiaus reljefo, ir gamtinių bei žmogaus sukurtų objektų vietų joje nustatymas.

Geodezinių darbų kompleksas atliktas geležinkelio atkarpoje Dūkštas – IAE. Sudarytas atkarpos skaitmeninis topografinis planas M 1:500, bei profiliai.

Tyrimo metu išanalizuoti teisės aktai reglamentuojantys topografinių, kadastrinių darbų vykdymą, su geležinkelių, pervažų ir viadukų renovacija susijusi techninė literatūra, moksliniai straipsniai ir knygos.

Geležinkelio kelių plačios vėžės plotis yra 1520 mm, tai sudaro apie 1745,8 km. Europinio standarto geležinkelio plotis 1435 mm, tai sudaro 21,8 km. Nuo Mockavos iki Šeštokų geležinkelio stočių yra nutiesta keturių bėgių geležinkelio linija: plačios vėžės ir Europinio standarto. Lietuvos Lenkijos pasienyje Mockavos stotyje įrengtas automatinis vagonų aširačių tarpuvėžio (1435/1520) keitimo įrenginys. Nuo Lietuvos valstybės sienos su Lenkijos Respublika iki Lietuvoje esančio Šeštokų (Lazdijų r. sav.) geležinkelio stoties nutiestas 21,8 km ilgio 1435 mm pločio vėžės linija [10].

  • Microsoft Word 5653 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 52 puslapiai (7701 žodžiai)
  • Kolegija
  • Viktoras
  • Geležinkelio atkarpos dūkštas – Ignalinos atominė elektrinė renovacijos geodeziniai darbai
    10 - 2 balsai (-ų)
Geležinkelio atkarpos dūkštas – Ignalinos atominė elektrinė renovacijos geodeziniai darbai. (2017 m. Lapkričio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/gelezinkelio-atkarpos-dukstas-ignalinos-atomine-elektrine-renovacijos-geodeziniai-darbai.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 18 d. 10:25
×
142 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo