„Golden petals“ įmonės rinkodaros analizė


Turinys. Įvadas. Verslo idėja. Darbo tikslas – atlikti UAB „Golden Petals“ rinkos analizę. Darbo objektas UAB „Golden Petals“. Darbo uždaviniai. Pateikti rinkos komplekso elementus ir nustatyti rinkodaros orientaciją. Išnagrinėti rinkodaros aplinkas. Atlikti rinkos segmentavimą ir nustatyti tikslinę rinką. Išsiaiškinti vartotojus, jų poreikius bei faktorius produktui įsigyti. Atlikti rinkos tyrimus. Atlikti konkurentų analizę. Apibūdinti prekės politiką. Išnagrinėti kainos politiką. Išanalizuoti pateikimo politiką. Apibūdinti rėmimo politiką. Darbo metodai mokslinės teorinės literatūros, stebėjimo, anketavimo ir kitų šaltinių analizė. Rinkodaros komplekso elementai ir rinkodaros strategija. Mikroaplinkos įtaka įmonei. Makroaplinkos įtaka įmonei. Vartotojų rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesio faktoriai. Vartotojo prototipas. Rinkos tyrimai. Apklausa. Interviu. Konkurentų analizė. Prekės politika. Prekės politika. Prekių indentifikavimo elementai. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Pozicionavimo žemėlapis. Išvados. Literatūra. Priedai.


Darbo metodai: mokslinės teorinės literatūros, stebėjimo, anketavimo ir kitų šaltinių analizė.

Visas naujienas, paslaugų aprašymus ir visą reikalingą informaciją galima rasti mūsų internetiniame puslapyje bei socialiniuose tinkluose. Mūsų salone dažnai išvysite įvairių akcijų ir išskirtinių pasiūlymų įvairioms šventėms.

Rinkodaros komplekso elementui „prekė“ priskiriami sprendimai ir veiksmai, susiję su prekės kūrimu, jos gamyba, pakuote, garantija ir kt.

Stendas; internetinė svetainė; reklama socialiniuose tinkluose; reklaminis vaizdo įrašas internete; vizitinės kortelės.

2 vadybininkai; 3 floristai – pardavėjai; 2 vairuotojai; 1 marketingo specialistas; 1 valytojas.

Įvairūs konkursai socialiniuose tinkluose laimint pasirinktą gėlių puokštę; kiekvieną penktadienį rožėms 25 % nuolaida; perkant prekių už 50 eur ir daugiau dovanojamas 5 eur nuolaidos kuponas kitam apsipirkimui.

Šioje koncepcijoje kuriamas ilgalaikis ryšys su vartotoju, siekiama, kad jis sugrįžtų dar ne kartą. Įsigijęs reikiamą ir kokybišką prekę, klientas ne tik pamėgs įmonę pats, bet ir papasakos apie ją savo pažįstamiems. Kadangi artimo žmogaus nuomonė yra žymiai svarbesnė, nei reklama, ar svetimo žmogaus bandymas įpiršti prekę, dėl to įmonė uždirbs ne tik iš žmogaus, kuris kaskart sugrįžta, bet ir dėl to, kad įmonė gaus gerą įvaizdį.

Šie makroaplinkos komponentai sukelia vadinamuosius nekontroliuojamus veiksnius, kurie turi įtakos įmonės veiklai, tačiau jų įmonė ir jos rinkodaros tarnyba negali valdyti

Lietuva yra Europos Sąjungos narė, todėl tai leidžia eksportuoti savo produkciją į kitas šalis; Vyriausybės ir politinis stabilumas.

Vartotojo elgsena – tai individo veiksmus, susijusius su prekės įsigijimu bei vartojimu, apimantys poelgiai nuo problemos, kurią gali išspręsti prekės įsigijimas, atradimo, iki reakcijos į jau įsigytą prekę. Vartotojo elgseną nulemia vidiniai ir išoriniai veiksniai. Tiriant rinką daugiau duomenų sukaupiama apie vartotojo išorines savybes ir jomis sprendžiama apie jo elgseną. Vartotojo elgsenos tyrimo tikslas - išsiaiškinti individo tipiškus elgsenos niuansus, sprendimo priėmimo nuoseklumą ir vienomis ar kitomis aplinkybėmis įtakos turinčius veiksnius.

Žmogus įsigijęs prekę ir ją panaudojęs nuspręs ar jam patiko. Jei jis liks patenkintas preke, patirtis bus gera, tai jis norės grįžti ir vėl įsigyti mūsų produkcijos.

Žmonės, esant poreikiui, pvz. norint nustebintį kitą asmenį esant gimtadieniui, ar kokiai kitai šventei perka gėles.

Individai, kurie yra labiau romantiški, mėgstantys nustebinti kitus, didesnė tikimybė, kad jie pirks daugiau ir dažniau gėles.

Mūsų gėlės yra aukštos kokybės, visada gražiai atrodančios ir tenkinančios visus klientų poreikius, todėl visa tai sudaro gerą nuomonę.

Daugiausiai parduotuvėje apsilankys vilniečiai, dirbantys ir geras pareigas užimantys nesusituokę vyrai.

Apibendrinant galima pasakyti, kad vartotojų sprendimų priėmimo pagrindiniai faktoriai mūsų įmonėje bus patyrimas, poreikis, individo tipas, nuomonė ir socialinė padėtis. Šie faktoriai turės didžiausia įtaką mūsų paslaugų pasirinkimui.

Mūsų įmonės lankytojai bus skirtingo amžiaus žmonės, dauguma iš jų bus jauni, maždaug 25-30 metų žmonės, nes poreikis pirkti gėlės atsiranda dėl progos. Jaunesnių amžiaus žmonių gyvenimas yra intensyvesnis ir aktyvesnis, jie dažnai dalyvauja visokiuose renginiuose, dažnai vaikšto pas draugus į gimtadienius, mėgsta daryti mylimiems žmonėms staigmenas ir t.t. Visoms šioms progoms reikalingos gėlės, kurias jie galės įsigyti mūsų įmonėje. Visi jaunesnio amžiaus žmonės dėl laiko trūkumo dažniausiai skuba ir tokiems klientams reikia greito i kokybiško aptarnavimo, arba pristatymo į namus, kurį ras mūsų įmonėje.Vyresnio amžiaus žmonės taip pat mėgsta dovanoti gėles, tik ne taip dažnai. Turėdami daugiau laiko jie atidžiau renkasi prekę, atsižvelgdami į kainos ir kokybės santykį. Jie mėgsta papasakoti kam ir kokiai progai perka gėles, iš jų pasakojimų galima lengvai nustatyti ko jiems reikia ir kokia kaina galima orientuotis siulyti prekes.

  • Microsoft Word 705 KB
  • 2021 m.
  • Lietuvių
  • 38 puslapiai (5800 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marija
  • „Golden petals“ įmonės rinkodaros analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
„Golden petals“ įmonės rinkodaros analizė. (2021 m. Kovo 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/golden-petals-imones-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2021 m. Balandžio 23 d. 06:21
Peržiūrėti darbą
×
40 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo