Greenfoot objektų valdymas, efektai, animacija, atsitiktinumai


Dalis. Greenfoot objektų valdymas, efektai, animacija, atsitiktinumai. Nagrinėjamos temos. Kaip groti garsą. Kur yra garso failai? Pratimas Pagrokite garsą. Groti "Slurp" garsą. Hakeriams parašykite metodą. Hakeriams parašyti metodą. Padarykite žaidimą smagesniu. Klaviatūros paspaudimų naudojimas. Niekas nepaspausta? Kaip gauti klaviatūros paspaudimus. Kvizas Koks metodo tipas? Mygtukų pavadinimai. Klaviatūros apdorojimo logika. IsKeyDown( ). Kaip judėti pirmyn? Tampa sudėtinga. Ką daryti? Kur padėti paspaudimų apdorojimo logiką? 1-as pasirinkimas įdėti į metodą act( ). Pasirinkimas Sukurti move( ) metodą. Pasirinkimas Sukurti naują metodą. Pratimas Įgyvendinkite klaviatūros apdorojimą. Dažnai testuokite savo programą. Actor’iaus animacija. Kaip sukurti animaciją. Actor’ius turi paveiksliuką. "Animate" elgsena. Kaip sužinoti rodomą paveiksliuką? Sukurkite paveikslėlių objektus. Animate() elgsena Java kalboje. Patestuokite interaktyviai! Naudokite animaciją. Sukompiliuokite ir patestuokite programą. Sliekų animacija. Kaip animuoti slieką. Greenfoot dokumentacijos naudojimas. GreenfootImage metodai. Sukurti 2 sliekų paveikslus. Pratimas animuokite slieką. Naudokite Animate metodą. Ooops! AtsiTiktiNnumai. Atsitiktinis sliekų judėjimas. Atsitiktinė Animacija sliekams. Kaip aktoriai juda? X,y Pasaulio koordinatės. Kiekvienas aktorius žino savo padėtį. Actor’ius gali pakeisti savo padėtį. Kaip Actor’iai juda? Galime sukurti "Move()“ metodą. Bet geriau yra daug kartų panaudoti kodą. Apibendrinimai. Apibendrinimai ==. Apibendrinimai paveiksliukai. Apibendrinimai garsai.


Kaip groti garsą ? Kaip įvertinti klaviatūros paspaudimus ? Kaip animuoti veikėjus ? Naudoti atsitiktinumus Sukurti įdomų žaidimą su animacija Demostracinė medžiaga Krabų žaidimas iš pamokų 1-2.

Scenarijaus garsai yra "sounds" kataloge. Crabgame scenarijus naudoja du failus: slurp.wav ir au.wav.

Act( ) { move if canSee( Worm ) eat Worm playSound "slurp.wav" else if atWorldEdge turn 15 degrees }.

Public void act() { move( ); // jei matome ką suvalgyti... if ( canSee( Worm.class ) ) { eat( Worm.class ); } // if at edge of world, then turn else if ( atWorldEdge() ) turn( 15 ); }.

Tikslas: norime paprasto kodo. Jei kodas tampa sudėtingu, išskaidykite jį į kelis metodus. Sukurkite naują metodą slieko suvalgymui ir garso grojimui.

Public void act() { move( ); // jei matome ką suvalgyti... if ( canSee( Worm.class ) ) eatWithSound( Worm.class ); // jei krašte, tuomet pasisukti else if ( atWorldEdge() ) ...

Sukurkite naują metodą pavadinimu eatWithSound Jis turi parametrą, kuris nusako ką suvalgyti.

Mes norime žaisti Krabų žaidimą. KAIP? Kokios jūsų idėjos?

(2) String key = Greenfoot.getKey(); grąžina paskutinį paspaustą klavišą.

  • MS PowerPoint 505 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 60 puslapių (2046 žodžiai)
  • Kolegija
  • Eligijus
  • Greenfoot objektų valdymas, efektai, animacija, atsitiktinumai
    10 - 3 balsai (-ų)
Greenfoot objektų valdymas, efektai, animacija, atsitiktinumai. (2017 m. Gruodžio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/greenfoot-objektu-valdymas-efektai-animacija-atsitiktinumai.html Peržiūrėta 2018 m. Gruodžio 11 d. 05:31
×