Greičio valdymo sistemos su variklio greičio grįžtamuoju ryšiu tyrimas


Greičio valdymo sistemos su variklio greičio grįžtamuoju ryšiu tyrimas Tikslas. Darbo eiga. Variklio parametrai. Keitiklio parametrai. Jutiklio parametrai.


Iš dažnio grafiko matome, kad sistema su trigdžiu patiria didesnį kritima žemyn, kuris prasideda 0,02s, nei sistema be trigdžio, bet abiem atvejais sistemos nusistovi ties 0,08s ir pasiekia 50Hz.

Iš srovės grafiko matome kad sistemos su trigdžiu ir be trigdžio kinta identiškai iki 0,02s, tuomet sistema su trigdžiu kyla didesnius šuoliukiu aukštyn, nei be trigdžio sistema ir nusistovi ties 0,004A, o sistema su trigdžiu nusistovi ties 0A.

Iš įtampos grafiko matome kad sistemos su trigdžiu ir be trigdžio kinta identiškai iki 0,02s, tuomet sistema su trigdžiu kyla didesnius šuoliukiu aukštyn, nei be trigdžio sistema ir nusistovi ties 0,13V, o sistema su trigdžiu nusistovi ties 0,085V.

Sistema su trigdžiu įgyja didesnes įtampos ir srovės vertes dėl to, kad esant apkrovai, reikalingi didesni srovės ir įtampos dydžiai norint palaikyt pastovų variklio sukimosi greitį.

  • Elektronika Laboratorinis darbas
  • Microsoft Word 51 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 3 puslapiai (296 žodžiai)
  • Lukas
  • Greičio valdymo sistemos su variklio greičio grįžtamuoju ryšiu tyrimas
    10 - 8 balsai (-ų)
Greičio valdymo sistemos su variklio greičio grįžtamuoju ryšiu tyrimas. (2016 m. Balandžio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/greicio-valdymo-sistemos-su-variklio-greicio-griztamuoju-rysiu-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 22 d. 05:26
×