Grindų parketo gabenimas parinktu maršrutu


Įvadas. Teorinė dalis. Krovinių pervežimo veiklos teisinis reguliavimas. Transportavimo veiklą Lietuvoje reglamentuojantys nutarimai. Tarptautiniai krovinių pervežimą reglamentuojantys nutarimai. Eismo apropojimai kitose šalyse. Tarptautinių pervežimų kelių transporto priemonėmis ekipažų darbo tvarka ir vairuotojų kontrolės priemonės. Tarptautinių pervežimų kelių transporto priemonėmis ekipažų darbo tvarka. Vairuotojų kontrolės priemonė ir dokumentai. Krovnio tipo nustatymas, pakavimas ir markiravimas. Transporto rūšies pasirinkimas. Vežėjo atsakomybė ir įsipareigojimai. Analitinė – projektinė dalis. Transportuojamo produkto aprašymas ir markiravimas. Dviejų alternatyvių maršrutų parinkimas maršrutu parnu, estija – krokuva, lenkija – brno, čekija. Transporto rūšies parinkimas ir palyginimas. Vairuotojo darbo laiko palanavimas. Krovinio pristatymas per kelis taškus analizė (sumų metodas). Išlaidų suvestinės. Gabenimo būdų palyginimas. Dokumentacija. Išvados. Literatūra. Priedai.


Vežant krovinį yra nustatyti teisiniai reguliavimai, pagal kuriuos yra orientuojamasi, kaip turi būti vežamas krovinys, kokios yra sąlygos, į ką reikia atkreipti dėmesį. Nesusipažinus su šiais reguliavimais sunku taisyklingai vežti krovinį, laikytis visų sąlygų, kurios yra nustatytos nutarimuose.

Apribojimai yra skirtingi kiekvienoje šalyje, todėl prieš vežant krovinį reikia būtinai pažiūrėti per kokias šalis žadama važiuoti ir koki eismo apribojimai yra. Eismo apribojimai šalyse yra sukuriami tam, kad sumažinti spūstis tam tikru laiku. Apribojimai yra ne tik šalyje, bet ir tos šalies miestuose.

3. TARPTAUTINIŲ PERVEŽIMŲ KELIŲ TRANSPORTO PRIEMONĖMIS EKIPAŽŲ DARBO TVARKA IR VAIRUOTOJŲ KONTROLĖS PRIEMONĖS

Vykdant tarptautinį pervežimą yra reikalingas vairuotojas, kuriam yra reglamentuotas darbo, poilsio laikas. Vairuotojas ir transporto įmonė turi laikytis nustatytos tvarkos, tam yra naudojama vairuotojų kontrolė, kuri padeda sudrausminti vairuotojus ir tiksliai vykdyti darbo laiką.

Skysti ir dujiniai – gabenami specialioje taroje, metalinėse talpose, induose, balionuose, stiklinėje taroje (Zvicevičius, E., 2015).

g) Pagal priemonės įkrovumą (skirstomos 4 klasės). (Vasiliauskas, A.V. 2013)

Kad krovinys saugiai būdų pristatytas, jį reikia supakuoti. Paketavimas padidina krovinių saugumą vežimo proceso bei krovimo operacijų metu.

Pakuotėms gaminti naudojamos įvairios medžiagos: medis, metalas, stiklas, keramika, tekstilė, popierius, polimerinės medžiagos ir išvardytų medžiagų deriniai. Kietos agregatinės būklės birios medžiagos gabenamos transportinėse talpyklose arba specialiomis transporto priemonėmis. Skysti kroviniai, taip pat suskystintos dujos gabenamos specialiomis transporto priemonėmis: automobiliais-cisternomis, cisterniniais vagonais, tanklaiviais ir pan. (Čapienė, A., 2016). Kroviniai gali būti kraunami ir tvirtinami Europoje plačiai naudojamais EuroPaller padėklais, kurio matmenys yra 800x1200 mm.

Prekių markiravimas – tai specialių užrašų ir ženklų rašymas ant krovinio. Markiruojama priklausomai nuo prekės tipo ir transportinio pakavimo, naudojant dažus, klijuojant popierines etiketes, pritvirtinant žymines lenteles (Vanagienė, V., 2016).

Yra naudojami sutartiniai ženklai, simboliai kroviniams ar siuntoms markiruoti tokie kaip:

4. Saugoti nuo spinduliavimo (bet koks spinduliavimas gali pakenkti krovinio savybėms)

7. Ir kiti. (Sutartiniai simboliai, ženklai ant krovinių, siuntinių, 2016).

a) saugumas; b) pigumas; c) krovinys atgabenamas laiku; d) klimatinės sąlygos nedaro įtakos krovinio transportavimui; e) maži nuostoliai dėl ištekėjimo; f) grobstymas.

Tokie kriterijai yra: a) minimalios vežimų sąnaudos; b) minimalus pristatymo laikas; c) vežimų patikimumas; d) tinkama transporto priemonės keliamoji galia; e) transporto paslaugų „prieinamumas“ tam tikroje vietovėje. Kartais krovinio savininkas rinkdamasis transporto rūšį orientuojasi į vieną, jam patį svarbiausią, kriterijų. Tačiau visus kriterijus galima išreikšti pinigine verte, tai transporto rūšies parinkimas, siejamas su vienu rodikliu – krovinio pervežimo išlaidomis (bet ne kaina/tarifas) (Vasiliauskas, A. V., 2013).

3. Priimdamas krovinį, vežėjas privalo tikrinti, ar pakrauto krovinio išdėstymas bei tvirtinimas transporto priemonėje atitinka krovinių vežimo sąlygas.

Transportuojamas produktas yra grindų parketas. Krovinio tipas yra vienetinis, nes krovinys yra atitinkamos geometrinės formos (stačiakampis), grindų parketa galima lengvai transportuoti, perkrauti ir sandėliuoti. Pagal gabenimo klasifikavimą grindų parketas yra generalinis krovinys. Tai yra gabaritinis krovinys, kuriam transportuojant nereikės specifinių transporto priemonių. Pagal siuntos dydį grindų parketas yra vidutinės partijos.

Prekinis – gamintojo pavadinimas – UAB „Geros grindys“; krovinio rūšis – grindų parketas;

  • Microsoft Word 2432 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 35 puslapiai (6263 žodžiai)
  • Universitetas
  • Lesek
  • Grindų parketo gabenimas parinktu maršrutu
    10 - 2 balsai (-ų)
Grindų parketo gabenimas parinktu maršrutu . (2018 m. Sausio 04 d.). https://www.mokslobaze.lt/grindu-parketo-gabenimas-parinktu-marsrutu.html Peržiūrėta 2018 m. Spalio 17 d. 21:48
×