Grožį paryškinanti mityba


Grožį paryškinanti mityba. Maistinės medžiagos, reikalingos moters organizmui per dieną. Baltymų kiekiai. Skaidulos. Omega-3 riebiosios rūgštys. Cinkas. Vitaminas A arba retinolis. Vitaminas c. Vitaminas e. Geležis. Žarnyno sveikata. Kaip subalansuoti hormonus? Stresas ir įtampa. Odos problemų priežastys. Aknė – kas ją sukelia? Aknė – kaip ją gydyti? Psoriazė, dermatitas ir egzema – maistas, kuris gydo. Celiulitas – limfą stimuliuojantys maisto produktai. Sausi bei pažeisti plaukai – ką valgyti? Receptas. Slenkantys plaukai – maistas, kuris gydo. Odos mityba. Receptas. Odą valanti mityba. Odą valantis žaliasis kokteilis.


Nesubalansuota mityba Suprastėjusi kraujotaka Blogai funkcionuojantis žarnynas Hormonų disbalansas Stresas ir įtampa Teršalai iš aplinkos.

Baltymai – 50-60g Skaidulos – 25g Omega-3 riebiosios rūgštys – 250-500mg Vanduo – svoris * 0.033 Cinkas – 10mg Vitaminas A – 800mcg Vitaminas C – 500-1000mg Vitaminas E – 3mg Geležis – 15mg.

1 PUODELIS - lęšiai 15g - žirneliai 9g - avietės 8g - brokoliai 5g - avižos 4g - rudieji ryžiai 4g - morkos (žalios) 4g - avinžirniai 10g  VNT - 1 obuolys 4.5g - 1 kriaušė 5.5g - 1/2 avokado 6.5g - 1 kivis 5g - 1 apelsinas 4g - 1 bananas 3g  .

Kokosų, kanapių, linų sėmenų aliejus 1 valgomasis š.– apie 7mg omega-3 Avokadas – 2mg Riebi žuvis: lašiša, silkė, skumbrė, sardinės – 100 gramų apie 1.4g omega-3 Riešutai: graikiškuose riešutuose yra daugiausia omega-3 Sėklos: linų sėmenų ir čija Kiaušinio trynys – 94mg Juodasis šokoladas.

100g jautienos steiko – apie 5mg Viena austrė – apie 5mg Ankštinės daržovės – apie 2mg Įvairios sėklos – apie 1.5mg Riešutai – apie 1.5mg Kiaušiniai – 0.65mg Pilno grūdo produktai.

Mėsos subproduktai – 9, 442mcg Riebi žuvis – 149mcg Ožkos sūris – 407mcg Sviestas – 684mcg Kiaušiniai – 149mcg Daržovės, kuriose gausu provitamino A – karotinoidų Saldžiosios bulvės – 1,043mcg Moliūgai – 558mcg Morkos – 852mcg Lapiniai kopūstai, špinatai – 681mcg Mango, abrikosai, nektarinai, raudonieji greipfrutai, arbūzai – iki 100mcg.

  • MS PowerPoint 18474 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 28 puslapiai (879 žodžiai)
  • Mokykla
  • Hdshs
  • Grožį paryškinanti mityba
    10 - 2 balsai (-ų)
Grožį paryškinanti mityba. (2019 m. Gegužės 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/grozi-paryskinanti-mityba.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 24 d. 18:55
×
Nesuprantate kaip atlikti užduotį? Klauskite eksperto!