Grožio paslaugas teikiančios įmonės verslo planas


Pest analizė politiniai – teisiniai. Socialiniai – demografiniai. „ DIVA “ organizacijos konkurencinės aplinkos analizė Eil. Nr. Rodikliai „ Margarita “ „ Nivea “ „ Kilig “. Teikiamų prekių kokybė.


Verslo idėja kilo iš to, kad daugelis moterų/ merginų naudoja įvairią kosmetiką, bet daugelis kosmetikos komponentų sudaro cheminės medžiagos, kurios turi pasekmių odai.

Įkurta akcinė bendrovė „Diva“, teikianti grožio paslaugas. Jei detalizuojant jos veiklą tai ši įmonė užsiima įvairios kosmetikos gamyba, kremų, šampūnų, ,dekoratyvinės kosmetikos, plaukų aliejukai. Visa kosmetika yra pagaminta tik iš natūralių komponentų ir nesudaro cheminių gaminių, kurie gali sukelti alergija odai arba berimus. Tai yra smulki įmonė, ji užima nedidelę rinkos dalį. Žiūrint į tokią įmonę iš šalies, gali susidaryti įspūdis, kad tai yra ganėtinai paprastas ir primityvus verslas, nes įmonė nėra didelė ir neturi sudėtingos organizacinės struktūros.

Vizija: nuolat tobulėti ir būti visada žingsniu priekyje siekiant klientų pasitikėjimo ir kokybiško jų poreikių tenkinimo.

Organizuoti stažuotes užsienio lyderiaujančiose įmonėse ( technologai, 15 tukst. Eur,)

Lietuvos didžiausių miestų gyventojų poreikių tyrimas (marketingo specialistas 2 tukst. Eur).

  • Microsoft Word 47 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (644 žodžiai)
  • Kolegija
  • Samanta
  • Grožio paslaugas teikiančios įmonės verslo planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Grožio paslaugas teikiančios įmonės verslo planas. (2020 m. Gegužės 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/grozio-paslaugas-teikiancios-imones-verslo-planas.html Peržiūrėta 2020 m. Liepos 10 d. 15:31
×
126 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo