Grožio salono kūrimas


Įvadas. Teorinė praktinė dalis. Grožio salono verslo aprašymas. Grožio salono rinkodara. Mikro aplinkos analizė. Grožio salono kainų politika. Organizavimo formos. Finansinis pagrindimas. Išvados. Literatūra.

Pagrindiniai įmonės tikslai:

1.Sėkmingai įsitvirtinti rinkoje;

2.Patenkinti klijentų norus, poreikius;

3.Plėsti klientų ratą;

4.Tapti stipriais konkurentais;

5.Sėkmingai ir pelningai dirbti kintančios rinkos sąlygomis.

Grožio salonas nuomos patalpas iš juridinio asmens, patalpos dydis 80 kv.m. Anksčiau šiose patalpose buvo užsiiminėjama panašia veikla, todėl nereikėjo didelių investicijų pradėti verslui. Būtent šioje Kauno dalyje nėra daug konkūrentų, todėl šis salonas sulauks nemažai dėmesio bei greit įsitvirtins.

  • Ekonomika Verslo planas
  • Microsoft Word 41 KB
  • 2014 m.
  • 10 puslapių (561 žodžiai)
  • Profesinė mokykla
  • Kristina
  • Grožio salono kūrimas
    10 - 5 balsai (-ų)
Grožio salono kūrimas. (2014 m. Kovo 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/grozio-salono-kurimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 26 d. 01:26
×