Grožio salono “Natali salonas“ rinkodaros aplinkos analizė


Įmonės charakteristika. Grožio salono“ natali salonas“ rinkodaros aplinkos analizė. Grožio salono „Natali salonas“ ssgg analizė. Grožio salono tikslinės rinkos charakteristika. Grožio salono „Natali salonas“ rinkodaros komplekso elementų analizė. Paslaugų analizė. Paslaugų kainų analizė. Paslaugų paskirstymo analizė. Paslaugų rėmimo analizė. „Natali salono“ vartotojų nuomonės tyrimas. Grožio salono problemos rinkodaros srityje identifikavimas. Rinkodaros planas. Išvados.


Grožio salonas „Natali Salonas“ įsikūręs Šilainiuose, Šarkuvos g. 2. apsuptas didžiųjų prekybos centrų „Lidl“ ir „Maxima“.

Ekonominė aplinka. Ją apibūdina šalies bendrasis vidaus produktas (BVP), nedarbo lygis, infliacija ir kiti ekonominiai rodikliai.

Apžvelgiant esamą ekonominę padėtį galima teigti, jog situacija paslaugų sektoriuje yra nebloga – prognozuojamas BVP augimas, nedarbo mažėjimas, darbo užmokesčio augimas.

2.2 Paveikslėlis. Nuolatinių gyventojų skaičius mėnesio pradžioje Šaltinis: Statistikos departamentas

2016 m. pradžioje „seniausios“ buvo Utenos, Alytaus ir Panevėžio apskritys, kur pagyvenę žmonės, sudarė 22,8–21,4 proc. bendro apskrities nuolatinių gyventojų skaičiaus.

Technologinė aplinka skatina reaguoti į mokslinius bei techninius pasiekimus. Šios aplinkos alementai įtakoja paslaugų teikimą. Pasaulyje sparčiai vystosi bei plinta informacinės technologijos, pastebima technikos mokslo pažanga, kurios dėka įmonės gerina klientų aptarnavimą. Tobulėjanti technologija suteikia galimybę grožio salonui greitai sužinoti naujausias grožio instrustijos tendencijas ir jomis pasinaudoti, supažindinti savo klientus su naujienomis, pateikti akcijas, aprašyti teikiamas paslaugas, pasiūlyti klientams pirkti dovanų kuponus ir pan.

Paanalizavus netoli „Natali Salono“ įsikūrusį spa centrą Saulėja galima pastebėti, jog šis centras yra didžiausias konkurentas, nes teikia grožio paslaugas, masažus, spa veido procedūras, spa kūno procedūras, kineziterapija ir wellslim procedūros, pirtys, hamamas, vonios, paslaugos vaikams ir paaugliams.Kaune veikia trys centrai.

Kaip matyti iš atliktos SSGG analizės, grožio salonas turi daug stiprybių, tačiau nereikia užmiršti silpnybių ir grėsmių. Šis salonas yra žinomas ir patikimas, jo rėmimo veikla yra pakankamai plati: svetainėje ir socialiniame tiksle Facebook pateikiamos kokybiškos nuotraukos galerijoje, smulkiai aprašomos teikiamos paslaugos, įdėta informacija apie kiekvieną darbuotoją, apgalvoti dovanų kuponai, akcijos ir pan., t.y. svetainėje pateikiama visa galimai rūpima informacija klientams.

Patartina atlikti rinkos tyrimus ir įsiklausyti į savo klientų pasiūlymus, pastabas bei patarimus. Taip pat patartina išstudijuoti savo konkurentų teikiamas paslaugas, atlikti analizę ir palyginimą su savo teikiamų paslaugų asortimentu, ieškoti naujų paslaugų teikimo galimybių, plėsti paslaugų asortimentą.

Grožio salono „Natali Salonas“vartotojų rinką tikslingaiausia skirstyti į inividualūs vartotojai. Didžiają dalį vartotojų sudaro moterys, tačiau netrūksta ir vyrų, kurie plačiai naudojasi kirpimo paslaugomis.

Individualių vartotojų grupė – tai dažniausiai Kauno miesto gyventojai, 21–40 metų amžiaus moterys, turinčios 600–1400 Eur mėnesio pajamas (duomenys pagal vartotojų apklausos rezultatus).

Grožio salono „Natali Salonas“ teikiamas paslaugas galima būtų sugrupuoti taip:

Taigi grožio salono „Natali Salono“ asortimento plotis – 5 paslaugų grupės. Tokiu būdu siekiama patenkinti kuo daugiau klientų poreikių. Kiekviena paslauga, jos eiga yra trumpai aprašyta grožio salono internetinėje svetainėje, todėl klientas, prieš užsisakydamas paslaugą, gali susipažinti su jos eiga ir nuspręsti dėl jos pasirinkimo.

Paslaugas grožio salone galima užsisakyti skambinant. Paslaugos teikiamos sutartu individualiai su klientu laiku.

Kaina – vienas svarbių faktorių, tiesiogiai veikiantis paklausą. Todėl kainų srityje grožio salono kainodaros tikslas – pelno maksimizavimas už prieinamą kainą. Kainų strategija yra labai svarbi kaip kovoje su konkurentais, taip ir sukuriant paklausą realizuojamai paslaugai.

Pagrindiniai grožio salono „Natali Salonas“ kainų strategijos pasirinkimą sąlygojantys veiksniai yra:

Prieš pasirenkant kainodaros strategiją, svarbu ne tik išanalizuoti tikslinę rinką, bet ir suderinti kainą su kitais rinkodaros komplekso elementais bei numatyti paslaugos koncepcijos adaptavimo, paskirstymo bei rėmimo kaštų dalį kainoje. Kainos grožio salone yra nustatomos atsižvelgiant į paslaugų savikainą, naudojamų priemonių kainas, konkurentų kainas bei darbuotojo kompetenciją (aukštesnės kvalifikacijos ir kompetencijos darbuotojo paslaugos yra brangesnės). „Natali Salonas“ savo internetiniame tinklapyje, bei Facebook paskyroje paslaugų kainos nenurodo. Bet kadangi aš pati esu šio salono klientė tai galiu pasakyti, kad kainos labai panašios arba lygiai tokios pačios kaip aplinkinių grožio salonų. Labiausiai kaina priklauso nuo to su kokiomis priemonėmis dirba specialistas.

  • Microsoft Word 139 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (3677 žodžiai)
  • Kolegija
  • Greta
  • Grožio salono “Natali salonas“ rinkodaros aplinkos analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Grožio salono “Natali salonas“ rinkodaros aplinkos analizė. (2017 m. Sausio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/grozio-salono-natali-salonas-rinkodaros-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 23 d. 23:41
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema