Gyventojų požiūrio į namų renovaciją tyrimas


Įvadas. Tyrimo metodo pasirinkimo pagrindimas. Imties dydžio nustatymas. Paslaugos tyrimas. Vartotojų ir rinkos tyrimas. Butų renovavimo tyrimų anketa. Vartotojų elgsenos tyrimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Butų renovavimas vyksta palyginus lėtai dėl labai įvairių priežasčių: gyventojų nenoras, per mažas informacijos kiekis, sunku suburti namo gyventojus, gyventojų neigiamas požiūris į valstybės vykdomą projektą, nepasitikėjimas įmonėmis atliekančiomis buto renovavimo darbus, trūksta pinigų renovacijai. Priežasčių yra labai daug. Todėl ir pasirinkau šią temą sužinoti gyventojų nuomonę apie renovaciją, jų norą ar nenorą renovuoti savo gyvenamus namus. Pasirinkau nagrinėti Jurbarko miesto gyventojų nuomones, nes tai yra mano gimtasis miestas ir šiam miesteliui yra labai aktuali renovacijos tema.

Tyrimo problema –Nežinomas gyventojų požiūris į namų renovaciją Jurbarko mieste.

Tyrimo tikslas- Sužinoti gyventojų nuomonę apie renovaciją, bei jų norą ar nenorą renovuotis.

Mano pasirinkta tema yra gyventojų požiūrio į namų renovaciją Jurbarko mieste tyrimas. Išsikėlėme keletą uždavinių ir jiems pasiekti mes turime pasirinkti atitinkamą metodą geriausiai mums leidžiantį atlikti mūsų uždavinius ir pasiekti sau išsikeltą tikslą – Sužinoti gyventojų nuomonę apie renovaciją, bei jų pasiryžimą namų renovavimo projekto įgyvendininimui.

Šiuo atveju tiriant tam tikrą grupę žmonių, tai yra gyventojus, kurie gyvena Jurbarko mieste, siekiame informatyvumo, objektyvumo ir aiškumo. Nusprendžiau, kad tinkamiausias būdas apibendrinti gautus rezultatus tai yra gauti kiekybinius rezultatus, kuriuos būtų galima nuosekliai interpretuoti. Tyrimo tiriama grupė galėtų būti ir didesnė, nei šiuo atveju mūsų tirta grupė (37 žmonės), bet bendras tendencijas, mano manymu, tikrai galima įžvlegti ir mūsų atlikto tyrimo metu. Grupės apklaustųjų yra labai įvairios, skiriasi jų amžius, išsilavinimas, gaunamos pajamos.

Šis metodas pasirinktas dėl kelių priežasčių. Pirmiausia, tai labai informatyvus ir kiekybiškai lengvai interpretuojamas būdas. Nenaudojome atvirų klausimų, nes žmonėms stinga motyvacijos atsakinėti į atvirus klausimus ir dauguma žmonių neturi laiko atsakinėti . Tad gali būti, kad informacija nebus labai objektyvi, bus stengiamasi kuo greičiau atsakyti į klausimus, neįsigilinant į tikrąsias priežastis. Uždari klausimai yra labai aiškūs, yra tik keli atsakymo variantai, žmogus gali gana objektyviai atsakyti į klausimus, pasirinkdamas jo manymu teisingiausią variantą. Pasirinkau respondentus apklausinėti internetu, kadangi žmonės nepasitiki tais kurie nešioja anketas jiems į namus, nes mano kad kokiu nors būdu bus apgauti sukčių. Internete žmonės jaučiasi laisviau todėl gali pagalvoti ir pasirinkti sau priimtiną variantą.

Gauname imties dydį, ir tiek žmonių apklausti būtų tikslinga, siekiant tikslumo ir maksimalaus objektyvumo, tiriant visą populiaciją.

Paslaugas Pasaulinė prekybos organizacija (GATT) siūlo skirstyti į šias 12 paslaugų grupių:

Mūsų nagrinėjamas projektas yra finansinė valstybės paslauga teikiama gyventojams jeigu žiūrėsime iš vieno taško. Valstybė skiria lėšas renovavimui. Pati valstybė darbų neatlieka. Yra renkami rangovai ir subrangovai. Gyventojai gali pasinaudoti valstybės paslauga ir priimti 85 % viso projekto finansavimo. Jeigu pažvlegsime iš kitos pusės tai paslauga yra susijusi su inžinerinėmis paslaugomis ar paskutiniąja grupe. Nes valstybė finansuoja, o pats projektas jau yra rangovų atliekami inžineriniai namų rekonstrukcijos darbai.

  • Microsoft Word 336 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (2654 žodžiai)
  • Kolegija
  • Povilas
  • Gyventojų požiūrio į namų renovaciją tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Gyventojų požiūrio į namų renovaciją tyrimas. (2017 m. Gegužės 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/gyventoju-poziurio-i-namu-renovacija-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 23 d. 01:02
×