Gyvūnų grožio salono rinkodara


Gyvūnų grožio salono rinkodara. Įvadas. Rinkodaros kompleksas. Rinkodaros orientacija. Rinkos segmentavimas. Analizė. Vartotojo elgsena. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai. Identifikavimo elementai. Prekių įpakavimo elementai. Reklama.


J.Jasinskio g. 14, Vilnius. Įmonė bus įkurta naujai statomame name cokoliniame aukšte. Patalpos bus nuomojamos. Vieta netoli centro, aplink gyvenamieji namai, viešbutis „Europa City“, Simono Daukanto gimnazija, Vilniaus Kolegija. Geras viešojo transporto susisiekimas, t.y. 1,3,7 troleibusų ir 11 autobuso stotelė visai šalia pastato.

1. Lojaliems klientams 10 proc. nuolaida (tapti lojaliu klientu galima įsigiję prekes arba paslaugas ne mažiau, kaip už 30 Eur per vieną apsilankymą – tuomet kortelė išduodama nemokamai).

Vartotojo elgesio (išorės ir vidaus) faktoriai, turintys įtakos UAB „Keturios letenos“ prekių pirkimui

Didelis nedarbas, tačiau tai duoda galimybę pigiai nusamdyti darbuotojus už neaukštą darbo užmokestį;

Pagrindinės vertybės – sąžiningumas, pagarba klientams, pasitikėjimas, koncentracija į geriausią rezultatą.

„Pet Pro“ prekiauja smulkių gyvūnų, paukščių bei žuvų priežiūros priemonėmis

Taigi pagrindinis tikslas, norint ateityje tapti pranašesniems už konkurentus – siūlyti tokias paslaugas ir asortimentą, kad įmonė aplenktų kuo daugiau konkurentų ir užimtų didesnę rinkos dalį. Būsimo gyvūnų grožio salono pranašumas - žemesnės kainos.

Beaphar Anti Allergic šampūnas; Trixie Colour White šampūnas; Trixie Colour Black šampūnas; Beaphar ProVitamin Aloe Vera šampūnas; Beaphar Eclat du Pelage šampūnas; Chris Christensen Day To Day rinkinys.

1 strategija – Šventinės/Sezoninės nuolaidos nuo 20 %, išpardavimo nuolaidos iki 50 %.

2 strategija – Kiekybinės nuolaidos (užsisakant prekes internetu bus suteikiama 5 proc. nuolaida).

Įmonė UAB „Keturios letenos“ yra didele, palyginus su konkurentais, bet mažai žinoma. Ji turi tris potencialius konkurentus, teikiančius grožio paslaugas gyvūnams. Konkurentas UAB „AD Letenėlė“ yra gana stiprus, žinomas rinkoje, todėl pozicionavimo žemėlapyje užima aukščiausią poziciją. UAB „Pet Pro“ ir UAB „Zoostilius“ yra mažiau žinomos už UAB „AD Letenėlė“, tačiau darbuotojų kiekis visose įmonėse vienodas – 4 žmonės.

  • Microsoft Word 831 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 29 puslapiai (3250 žodžiai)
  • Kolegija
  • Karolina
  • Gyvūnų grožio salono rinkodara
    10 - 1 balsai (-ų)
Gyvūnų grožio salono rinkodara. (2018 m. Sausio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/gyvunu-grozio-salono-rinkodara.html Peržiūrėta 2018 m. Rugpjūčio 16 d. 10:59
×