Hidrometeorologiniai reiškiniai reiso metu


Įvadas. Laivo aprašymas. Laivo Charakteristika. Plaukimo maršrutas. Plaukimo maršruto grafine dalis. Reiso posūkio taškų suvestinė. United kingdom, poole. Informacija apie uosto navigacinius ypatumus. Navigacinių ženklų sąrašas Poole. Metinė orų statistika. Norway, oslo. Informacija apie uosto navigacinius ypatumus. Navigacinių ženklų sąrašas Oslo. Metinė orų statistika. Prognostiniai ir faktiniai hidrometeorologiniai stebėjimai. 0000 utc. 0000utc. 0600utc. 0600 utc. Navtex. 0930 utc. Metarea xix 1100utc. Metarea xix 1100 utc. Laivo žurnalas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Norint užtikrinti saugią laivybą, reikia atkreipti dėmesį ne tik į navigaciją, bet ir į hidrometeorologinius pavojus. Hidrometeorologiniai reiškiniai privalo būti stebimi periodiškai. Šiame rašto darbe bus pavaizduoti ir atskleisti hidrometeorologiniai stebėjimai per atliktą reisą (maršrutą), paremti tiek faktiniais duomenimis, tiek prognozėmis.

Motorlaivis "Ronja" yra generalinių krovinių tipo laivas. Laivas buvo pastatytas 2008 metais Turkijos laivų gamyklos įmonėje. Laivo maksimalus ilgis yra 89.95m, plotis 15.25m.

grimzlė pagal vasaros krovos žymę 5.60m. Laivas turi 1 triumą, triumų dangčiai atidaromi su kranų pagalba ir jo dedveitas yra 4426 t. Laivo gyvenamosios patalpos yra įrengtos laivagalyje, taip pat laivagalyje randasi ir laivo jėgainė. Laivas turi MAK 6M25 tipo variklį ir vieną keičiamojo žingsnio sraigtą, laivas neturi pavairavimo mechanizmų. Laivo eksploatacinis greitis yra 12.0 mazgu, variklio galingumas siekia 1499 kW, kuro sąnaudos per parą yra 5 tonos. Laivas priekyje ir laivagalyje turi po dvi švartavimosi įrangas, kurios veikia hidrauliniu būdu. Taip pat laivas turi dvi gelbėjimosi uždarojo tipo valtis iš abiejų pusių, kuriose telpa 23 įgulos nariai. Laivo plaukiojimo rajonas yra neribotas.

Pulo uostas (50°41‘N., 1°57‘W) įsikūręs pietų Jungtines Karalystės pakrantėje. Pagrindinė uosto paskirtis – keltai. Taip pat sis uostas turi konteineriu terminalą, generaliniu kroviniu ir naftos terminalą.

Uosto vartai tarp South Haven Point (50°40,8‘N., 1°57,0‘W.) ir Sandbanks, 1 mylia į šiaurę. Vartų gylis – 80m. Laivai privalo visada turėti gylio atsargą bent 1.5m ir 3.0m iškastuose kanaluose.

Giliausia ir ilgiausia krantinė – keltu terminalas. Aukščiausias lygio vanduo yra 2.6m, o žemiausia aukščio vanduo yra 0.0m. Maksimalus laivo ilgis 160m, o grimzlė 5,5m.

Dėl uosto radijo ryšio papildoma informaciją buvo gauta iš Admirality List of Radio Signals NP286(1). Numanomas atplaukimo laikas turėtų būti pranešamas 24 valandos iki atplaukimo uostui. VHF ryšys turėtų būti sukurtas per 14 kanalą, laivui priartėjus prie uosto per 90 min. Laivai gali inkasuotis nustatytose vietose kurios yra pažymėtos jūrlapyje. Locmanas yra privalomas uosto teritorijoje. Locmanas priima laivus 50°39.12‘N., 1°55.00‘W pažymėta vieta jūrlapyje.

Jei laivo ilgis daugiai nei 25 m. įplaukiant į uostą reikalaujama apie tai pranešti per VHF 14 kanalą pagal VTS (Vessel Traffic Service) kai laivas artėja prie:

Western kanalas kuri galima pasiekti praplaukiant NW Nesodden (59°52‘N 10°39‘E). Plaukiant tiesei link Western kanalo ir bus praplaukimas tarp Dyna Light (59°53,7‘N 10°51,3‘E) ir Koppernaglen Light atstumu 1 kalbetovas į SSE krypties. Šis įėjimas į uostą skaitosi pagrindinisu įėjimu, nes jis yra daugiau atviras ir jame atsiveria geresnis matomumas. Maksimalus vandens gylis 12m.

Southern kanalą galima pasiekti plaukiant N Nessodden. Plaukiant šiuo keliu reikia praplaukti tarp Nordre Langoya (59°52,5‘ N 10°43,1‘E) ir Rambergoya, kuri yra 2 kalbeltovai į N. Tuo pačiu keliu per Bleikoysundet (59°53,3‘N 10°44,7‘E) atplauksit į Eastern kanalą ir pateksit į Eastern uostą. Maksimalus vandens gylis 17 m.

  • Microsoft Word 3350 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 39 puslapiai (3688 žodžiai)
  • Profesinė mokykla
  • Andrejus
  • Hidrometeorologiniai reiškiniai reiso metu
    10 - 2 balsai (-ų)
Hidrometeorologiniai reiškiniai reiso metu . (2018 m. Liepos 04 d.). https://www.mokslobaze.lt/hidrometeorologiniai-reiskiniai-reiso-metu.html Peržiūrėta 2018 m. Liepos 16 d. 01:45
×