Hiperaktyvių vaikų ugdymas


Įvadas. Dėmesio sutrikimo ir hiperaktyvumo sindromo (DSHS) istorija ir paplitimas. DSHS požymiai ir galimos priežastys. DSHS požymiai. DSHS galimos priežastys. Įstatymai, reglamentuojantys vaikams teikiamą pagalbą. DSHS turinčių vaikų gydymas. Nemedikamentinis gydymas. Medikamentinis gydymas. DSHS turinčių vaikų ugdymas ir auklėjimas. Hiperaktyvių mokinių mokymas. Rekomendacijos mokytojams darbe su hiperaktyviais vaikais. Pagalba šeimoje, auklėjimas. Išvados. Literatūros šaltiniai.

Šio darbo tikslas – susipažinti su hiperaktyvumo problema mokyklinio amžiaus vaikų ugdyme bei auklėjime, jos sprendimo galimybėmis.

Tikslui pasiekti iškelti uždaviniai:

1.Susipažinti su DSHS istorija, paplitimu, suvokti problemos mastą.

2.Išmokti atpažinti DSHS požymius, mokėti atskirti nuo judrumo, išsiaiškinti galimas sutrikimo priežastis.

3.Apžvelgti teisinės pagalbos šaltinius vaikams, pedagogams, tėvams bei medikams.

4.Glaustai aptarti nemedikamentinio bei medikamentinio gydymo galimybes.

5.Išanalizuoti hiperaktyvių vaikų ugdymo bei auklėjimo strategiją.

  • Pedagogika Referatas
  • Microsoft Word 54 KB
  • 2014 m.
  • 27 puslapiai (7072 žodžiai)
  • Universitetas
  • Hiperaktyvių vaikų ugdymas
    10 - 1 balsai (-ų)
Hiperaktyvių vaikų ugdymas. (2014 m. Birželio 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/hiperaktyviu-vaiku-ugdymas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 22 d. 09:24
×