Iį „Dalita“ krovinių vežimų organizavimas kelių transportu tarptautiniais maršrutais


Transporto vadyba organizavimas kursinis projektas. Kursinio projekto užduotis. Bendra įmonės charakteristika. Krovinių vežimų organizavimas. Skyrius. Bendra įmonės charakteristika Nuosavybės forma ir valdymo struktūra. Įmonės tikslai ir uždaviniai. Veiklos licenzijavimas ir reglamentavimas. Įmonės veiklos sritys. Kokybės valdymas ir kontrolė. Skyrius. Krovinių vežimų organizavimas. Transporto priemonių parko sudarymas. Transporto rūšį Transporto priemonę Kelius Muitinės sustojimus Oro sąlygas Infrastruktūrą Apribojimus ir leidimus. Maršruto laikas ir atstumas. Užsakymų priėmimas ir krovinių vežimo sutarties sudarymas bei vykdymas. Pagal CMR konvencijos 6 straipsnį. Krovinių įpakavimo , markiravimo ar kiti specifiniai jų vežimo reikalavimai. Vairuotojo darbo ir poilsio rėžimas. Reisų pajamų ir išlaidų pagal atskirus maršrutus skaičiavimas. Vairuotojo darbo apmokėjimas. Degalai ir eksploatacinės medžiagos. Padangų remontas arba keitimas. Draudimas ir kitos išlaidos vežimo dokumentams. Kelių ir kiti mokesčiai. Per kalendorinius metus atliktų krovinių vežimų finansinis rezultatų paskaičiavimas. Bazaras ir Aidas. Vasiliauskas „ Krovinių vežimo Technologijos “.


Šiame kursiniame darbe aš įsteigsiu individualią logistikos įmonę „Dalita“, kuri užsiims automobilių dalių pervežimu ir surinkimu į Rusiją ir Europos Sąjungos šalis ir iš jų. Pagrindinė įmonės misija – kuo didesnis pelnas iš automobilių detalių. Taip pat, svarbu saugus ir sklandus detalių pervežimas užsakovams.

Individuali įmonė „Dalita“ įsteigta 2017m., veiklos pradžioje mažais kiekiais gabeno defektuotus automobilius iš Jungtinės karalystės bei Rusijos. Automobilių dalys buvo pardavinėjamos tik vietinėje rinkoje – Lietuvoje. Tačiau didėjant pelnui, įmonė išsiplietė, apleido automobilių gabenimą ir ardymą ir perėjo tik prie automobilių dalių gabenimo dideliais kiekiais. Pradėjo bendradarbiauti su Europos Sąjungos šalimis, kurioms tiekimas iš Lietuvos yra palankus dalykas. Šiuo metu įmonė plečiasi, ieško vis daugiau partnerių ir bendradarbiavimo.

Įmonės “Dalita” valdymo struktūra yra linijinė – kiekvienam padaliniui vadovauja vienas ir tas pats vadovas, atliekantis visas valdymo funkcijas. Padalinys arba individas pavaldus vienam vadovui. Visi valdomi elementai gauna vienodus nurodymus. Vienintelis trūkumas, kad vadovas turi puikiai išmanyti visas veiklos sritis.

Visi įmonės darbuotojai turi aukštąjį išsilavinimą, o vairuotojai ne mažesnį kaip keturių metų darbo stažą, kadangi įmonė yra skatinanti dirbti jaunus žmones.

ir kodeksų nuostatos. Jeigu Lietuvos Respublikos tarptautinės sutartys nustato kitokias

Įmonė “Dalita” – įmonė užsiemanti tarptautiniais pervežimais. Sėkmingai dirba su Europos Sąjungos šalimis ir Rusija. Krovinius ne tik perveža, bet ir garantuoja jų idealią būklę. Kroviniai negendantys, pagrindine metalo sudeties, todėl vilkikams nereikalingi jokie įrengimai tam tikrai temperatūrai palaikyti.

Krovinių draudimas – be abėjo krovinių draudimas yra privalomas dalykas, norint išsaugoti savo reputaciją ir klientus;

Įmonės tikslai – kiek įmanoma kokybiškesnis krovinių pervežimas, plėtimasis, kad ateityje, krovinių kiekis ir įvairovė kistų ir didėtų. Atsižvelgiant į konkuruojančias įmonės, stengiamasi pervežimus užsakovams atlikti kuo pigiau ir kokybiškiau. Stengiamasi sumažinti kainas tiek, kad pelnas nenukentėtų ir pasiulymas atrodytu patrauklus klientams.

„Dalita“ dirba tik antrus metus, bet neatsižvelgiant į tai jau nuo seno įmonės vadovas turi klientų ratą, kuris apima ir daug pažįstamų veidų. Stengiamasi, kad šis ratas vis aktyviai plėstūsi ir didėtų. „Dalita“ yra patalpinusi didelį kiekį internetinių reklamų, taip pat turi savo reklamas žurnaluose ir laikraščiuose.

Įmonei „Dalita“ svarbiausias uždavinys yra kokybiškas aptarnavimas, todėl darbuotojai priimami tik su tam tikra kvalifikacija ir turintys aukštąjį išsilavinimą, o vairuotojai ne mažesnį kaip keturių metų darbo stažą.

Darbuotojai nuolatos stebimi ir tikrinami vadovų. Vadovamui pateikiamos išsamios užsakymų ir įvykdytų darbų ataskaitos, jos analizuojamos. Ieškoma klaidų ir vietų kuriose galima būtų tobuleti. Kadangi, bet kokios veiklos sėkmę dažniausiai lemia profesionalus ir kokybiškas komandos darbas ir pastangos, todėl iš darbuotojų visada reikalaujama maksimumo ir spaudžiamos pastangos atneša vaisius.

Krovinių pervežimas – labai konkurencinga sritis, reikalaujanti begalo daug pastangų. Lietuvoje turime daug transporto įmonių, todėl, “Dalita” stengiasi siūlyti optimaliausius variantus partneriams, ir klientams užsiemantiems automobilių remontu. Tikslas, kad abi pusės liktų patenkintos. Įmonės kaip – “Girteka”, “Transekspedicija” ir daugelis kitų yra labai galingos ir daug metų patirties turinčios logistikos imperijos su kuriomis begalo sunku konkuruoti.

  • Microsoft Word 923 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (4303 žodžiai)
  • Universitetas
  • Lukas
  • Iį „Dalita“ krovinių vežimų organizavimas kelių transportu tarptautiniais maršrutais
    10 - 2 balsai (-ų)
Iį „Dalita“ krovinių vežimų organizavimas kelių transportu tarptautiniais maršrutais. (2018 m. Birželio 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/ii-dalita-kroviniu-vezimu-organizavimas-keliu-transportu-tarptautiniais-marsrutais.html Peržiūrėta 2018 m. Liepos 16 d. 01:45
×