„IKEA“ įmonės analizė


Įvadas. Įmonė. Įkūrėjas. Pagrindinė statistika. Vizija ir verslo idėja. Konkurencija. Pagrindiniai konkurentai. Pranašumai. Trūkumai. 4„IKEA“ naujovės Lietuvoje. 5„IKEA“ restoranas. 6„IKEA“ pelnas ir viešieji pirkimai. Viešieji pirkimai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Kiekviena įmonė yra labai skirtinga. Pirmiausia įmonės yra skirstomos pagal formą: UAB, AB, individuali įmonė, mažoji bendrija, tikroji ūkinė bendrija. Pasirinkus įmonės formą, pagal ją yra įnešamas tam tikras jai būdingas įstatinis kapitalas. Taip pat kiekvienoje firmoje yra savitas darbuotojų, valdančiųjų skaičius, akcijų pasidalijimas ir kiti įvairūs veiksniai.

Šiame darbe aš nagrinėsiu „IKEA“ komapnijos veiklą. Daugiau atsižvelgsiu į UAB Felit (IKEA Lietuva) veiklą ir pateiksiu jos analizę.

Darbo uždaviniai:1. Aprašyti kompanijos veiklą2. Pateikti pagrindinius skaičius3. Papasakoti apie konkurenciją ir pranašumus4. Padaryti išvadas

„IKEA“ yra tarptautiniu mastu žinomas interjere mažmenininkas. Tai sparčiai auganti kompanija, kuri buvo įkurta 1943 metais ir šiandien ji yra didžiausia pasaulyje baldų pardavėja. Dauguma „IKEA“ baldų yra pateikiami detalėmis, tai reiškia, kad pirkėjas pats turi susimontuoti įsigytas prekes. Šis dalykas „IKEA“ įmonei leidžia mažinti sąnaudas.

Vienas iš pagrindinių konkurencinių pranašumų „IKEA“ yra jos išsamios žinios apie klientus. Įmonė supranta pirkimo veiksnius, kurie daro įtaką klientams ir jų norui pirkti ir įgyvendina geriausią praktiką.

Mažos kainos yra „IKEA“ verslo idėjos kertinis akmuo ir kompanija visada stengiasi daryti viską efektyviausiai ir ekonomiškiausiai kaip tik įmanoma. Norėdami sumažinti sąnaudas visą laiką, įmonė turi rasti naujų ir novatoriškų būdų, kaip padaryti, kad įtraukti juos į savo verslo modelį. Verslo naujovės, naujos medžiagos labiau prisideda prie tvarios aplinkos.

Pasak "Millward Brown Optimor'S" Brandz Top 100 naudingiausi Global Brands 2014 metais, „IKEA“ yra ne tik labiausiai vertinama baldų mažmenininkė, bet ir ketvirta labiausiai vertinga mažmenininkė pasaulyje, vertinama beveik 19,4 mlrd. JAV dolerių. Verslo pasaulyje šių įmonių yra net 345. Daugiau nei 680 milijonų klientų apsilanko „IKEA“ parduotuvėse kasmet. [1]

„IKEA“ įmonėje yra daug įvairių padalinių. Kiekvienos šalies „IKEA“ įmonėse sutiksite marketingo, finansų, logistikos, klientų aptarnavimo, maisto tiekimo padalinių.

Ingvar Kamprad - geriausiai pripažintos, kaip mažmeninės prekybos bendrovės „IKEA“ steigėjas. Švedijos verslo magnatas ir milijardierius Ingvar Kamprad pasak šių metų vasario mėnesio "Bloomberg" apytikriai turi apie 39,1 mlrd. dolerių.

Būdamas labai jaunas Ingvar parodė įspūdingus verslo įgūdžius pradedant pardavinėti dviračius. Vėliau jis pradėjo pardavinėti kitokius daiktus, pavyzdžiui, sėklas, šratinukus, pieštukus, žuvų papuošalus ir Kalėdinių eglučių papuošimus.

„IKEA“ pavadinimas kilo iš jo pirmųjų vardo ir pavardės raidžių, raidė E buvo paimta iš Elmtaryd, kur gimė jo šeima, o raidė A iš Agunnaryd kaimelio, kuris yra netoliese.

  • Microsoft Word 62 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2438 žodžiai)
  • Universitetas
  • Solveiga
  • „IKEA“ įmonės analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
„IKEA“ įmonės analizė. (2017 m. Vasario 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/ikea-imones-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 11 d. 21:45
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema