Įmonės Coca - Cola veiklos analizė (2)


Įmonės Coca - Cola veiklos analizė (2)Finansinės būklės analizė. Finansinio analizavimo metodai. Santykiniai rodikliai ir jų skaičiavimas. Pelno(nuostolio) ataskaitos analizė. Santykiniai rodikliai. Analizė. Grynos veiklos pajamos pagal atskirus regionus. Koreliacija. Prognozavimas. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


Įvade aprašoma namų darbo problema, nurodomas tyrimo objektas, pateikiamas darbo tikslas ir uždaviniai.

Namų darbo užbaigimo terminas iki 2015 m. gruodžio 22 d.

Tikslas– Pagrindinis šio darbo tikslas yra atlikti praktinę verslo analizę, aprašyti įmonės gaminama produkciją, atlikti rinkos tyrimą, įvertinti konkurentų poziciją. Taip pat ištirti įmonės rinką skirtinguose regionuose.

Finansinė analizė nagrinėja įvairių finansinių rodiklių priklausomybę bei jų tarpusavio ryšį, nustato jų tyrimo metodiką ir apskaičiavimo būdą.

Įmonės finansų ir veiklos analizės procesas yra labai sudėtingas. Atlikti šią analizę galima keliais metodais:

Susipažinti su konkurentais būtina pačiame pirmame tyrimo etape. Konkurentai turėtų būti sugrupuoti, kad būtų įmanoma sugrupuoti juos į tikslesnes grupes. Tokiu būdu galima išskirti rinkos lyderius, kurie jūsų įmonei kelia didžiausią grėsmę.

Šis analizės metodas aprėpia visus veiksnius, kurie yra būdingi jūsų rinkai. Verslui svarbiausi yra šie veiksniai: sektoriaus struktūra, konkurentų vaidmuo, pelningumas, sąnaudos

Išskirtinis finansų prognozavimo bruožas yra tas, kad nagrinėjamasis objektas yra apibūdinamas daugeliu tarpusavyje susietų rodiklių ir rodiklių tarpusavio priklausomybei. Pagal tai yra prognozuojami finansiniai įmonės aspektai. Prognozavimas gali būti kokybinis ir kiekybinis. Kokybinis metodas yra pagrįstas kitų žmonių nuomone, o kiekybinis-priklauso nuo turimos informacijos kiekio.

Finansiniai rodikliai reikalingi, kai yra lyginami tos pačios įmonės paėjusio laikotarpio rodikliai, pagrindiniai konkurentų rodikliai, ekonominiai rodikliai.

Prieš pradedant analizuoti rodiklius, juos reikia sugrupuoti, tai palengvina analitikų darbą, o informacijos gavėjams- atrinkti kurie rodikliai yra svarbiausi.

Šio darbo analizė bus atliekama remiantis 2010-2014 metų ,,Coca-Cola‘‘ metinėmis ataskaitomis, kitais vidiniais įmonės dokumentais. Šiais duomenimis bus siekiama įvertinti įmonės būklę, apskaičiuoti finansinius rodiklius ir atlikti ateinančių metų prognozę. Duomenų apdorojimui ir analizei bus naudojamas MS Excel programinis paketas.

Kadangi nagrinėjama įmonė veikia tarptautinėje erdvėje, ją veikia ekonominiai, socialiniai ir kt. veiksniai, yra būtina ištirti verslo aplinką, tai padės atskleisti naujas galimybes įgyti pranašumą prieš konkurentus.. Siekiant objektyviausio ir tiksliausio įmonės aplinkos vertinimo, bus pasirinktas vartotojų apklausos metodas. Vartotojų nuomonė ir jų požiūris gali skirtis, todėl šie duomenys gali būti prieštaringi. Nuomonių suderinamumą kiekybiškai gali įvertinti koreliacijos koeficientas. Tyrimas bus vykdomas apklausiant tam tikrą vartotojų skaičių. Apklausa atliekama spalio- gruodžio mėnesiais, visoje Lietuvoje.

Atlikus įmonės finansinę analizę, apskaičiavus santykinius įmonės rodiklius, ištyrus įmonės aplinką ir pateikus perspektyvų prognozę, bus pateikti pasiūlymai, kurie pagerintų įmonės rezultatus. Apskaičiavus prognozinį 2015 m. ,,Coca-Cola‘‘ pelno (nuostolių) ataskaitą, bus siekiama įvertinti kokį poveikį gali padaryti pasiūlyti sprendimai. Namų darbo pabaigoje, remiantis atlikta analize, bus pateiktos išvados ir pasiūlymai.

  • Microsoft Word 279 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (2322 žodžiai)
  • Universitetas
  • Grazina
  • Įmonės Coca - Cola veiklos analizė (2)
    10 - 1 balsai (-ų)
Įmonės Coca - Cola veiklos analizė (2). (2017 m. Lapkričio 30 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-coca-cola-veiklos-analize-2.html Peržiūrėta 2018 m. Liepos 22 d. 00:24
×