Įmonės „Honda” socialinės atsakomybės analizė


Įmonės „Honda” socialinės atsakomybės analizė. Įvadas. Honda (Honda Motor Company, Limited) − Japonijos tarptautinė kompanija. Apie įmonę. Honda automobilių istorija – tai kartu ir istorija žmogaus. Įsa aplinkosaugai. Honda yra vienas iš didžiausių ir žinomiausių automobilių gamintojų pasaulyje. „Honda“ automobiliai yra lengvai išardomi į sudedamąsias dalis. Pasiūlymai ''Honda“ turi puikias galimybes iki 2017 m. Kurdama ateities technologijas Honda korporacija tapo pirmuoju automobilių gamintoju pasaulyje. Įvaizdis ir konkurencingumas. Japonijos automobilių gamintojas pripažino. Pasiūlymai ~ Plačiau skleisti ir akcentuoti įmonės įgyvendinamą socialinę atsakomybę. Darni gamyba. „Civic“ ir „CR-V“ leido pasiekti kompanijai „Honda“ geriausią visų laikų pardavimo rezultatą 2008 m. Pasiūlymai ~ Plėsti pardavimo augimą kuo daugiau regionuose. Pardavimas Rumunijoje, Ukrainoje ir Rusijoje padidėjo daugiau nei dvigubai. Darnus vartojimas. Pardavimo rekordas ketvirtus. Pasiūlymai Rinktis Jums kokybiškiausią variantą. Darbo vieta. Turbūt nereikia ir. Bendruomenė. HONDA‘‘ atstovai dar kartą sulaukė padėkos ir įvertinimo. Pasiūlymai ~ Skatinti darbuotojus už gera darbą garbės apdovanojimais. Išvados. “Honda” vadovaujasi „Nuolatinio tobulėjimo“ filosofija. Šaltiniai.


Įvadas 2. Apie įmonę 3. ĮSA aplinkosaugai 4. Įvaizdis ir konkurencingumas 5. Darni gamyba 6. Darnus vartojimas 7. Darbo vieta 8. Bendruomenė 9. Išvados.

Japonijos automobilių gamintojas pripažino, kad su kiekvienu Japonijoje gaminamu modeliu, kuris parduodamas JAV, praranda nemenkas sumas pinigų (80 jenų/doleriu). „Honda“ dabar stengiasi daugiau gamybos perkelti į Šiaurės Ameriką ir naudoti daugiau šio žemyno komponentų savo automobiliams. Kompanijos atstovai teigia, jog ateis ta diena, kai iš Japonijos nebebus importuojami šie trys anksčiau minėti modeliai. Maždaug 85 proc. savo transporto priemonių „Honda“ parduoda Šiaurės Amerikoje. Tai yra žymiai daugiau, negu „Nissan“ ar „Toyota“. „Honda“ atstovai teigia, kad tai pirmas kartas, kuomet importuojant automobilius iš Japonijos daugiau prarandama, negu uždirbama.

Pasiūlymai: ~ Plačiau skleisti ir akcentuoti įmonės įgyvendinamą socialinę atsakomybę. Įmonė privalėtų kasmet teikti ĮSA ataskaitas, jungtis prie socialiai atsakingo verslo iniciatyvų, vystyti komunikaciją su suinteresuotomis šalimis, skatinti savo partnerius įgyvendinti ĮSA. ~ Daryti mažiau importo iš Japonijos,nes daug prarandama.

„Civic“ ir „CR-V“ leido pasiekti kompanijai „Honda“ geriausią visų laikų pardavimo rezultatą 2008 m. sausio 16 d. – „Honda“ pardavimo augimas Europoje aplenkė visus kitus automobilių gamintojus, pagal ką tik paskelbtus sektoriaus 2007 metų pardavimo duomenis.

  • MS PowerPoint 2052 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (1100 žodžiai)
  • Kolegija
  • Darius
  • Įmonės „Honda” socialinės atsakomybės analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės „Honda” socialinės atsakomybės analizė. (2017 m. Spalio 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-honda-socialines-atsakomybes-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Rugsėjo 17 d. 22:40
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema