Įmonės įvaizdžio kūrimas savarankiškas darbas


Įvadas. Organizacijos įvaizdžio samprata. Organizacijos kūrimo principai. Organizacijos įvaizdžio struktūra. Išvados. Literatūra.


Vertėtų skleisti realią informaciją apie organizaciją, ji neturi būti išgalvota ar visiškai neatitikti realybės. Organizacijos neturėtų kurti tikrovės neatitinkančio įvaizdžio, nes ankščiau ar vėliau, išaiškėjus apgaulei, organizacijai teks susidurti su labai liūdnomis pasekmėmis. Kiekvienas klientas turi teisę žinoti kuo daugiau teisingos ir tikslios informacijos apie organizaciją.

Žinoma, tai nėra taip paprasta, kai šiuolaikinė rinka prisotinta įvairiausių paslaugų ir produktų, kiekviena organizacija turėtų sukurti originalų ir unikalų įvaizdį, kurio konkurentai negalėtų lengvai nukopijuoti, tuomet organizacijai pavyktų išsilaikyti rinkoje, toliau plėstis.

Apibendrinant galima teigti, kad įspūdis apie organizaciją formuojasi asmeninio žmogaus su organizacija susidūrimo metu, taip pat klausantis visuomenėje sklandančių gandų bei iš įvairių žiniasklaidos pranešimų. Kad įvaizdis sukeltų teigiamas ir įsimintinas klientų emocijas, sukeltų norą pirkti kompanijos produkciją, įmonė turėtų vadovautis organizacijos kūrimo principais: tikroviškumas, originalumas ir unikalumas, veiklos įvairovė, vartotojų lojalumas, kintamumas, komunikacijos procesas, stilius. Šie principai vaidiną svarbų vaidmenį kuriant ir palaikant organizacijos įvaizdį.

Norint susidaryti aiškesnę nuomonę apie organizacijos įvaizdį, bei susidariusią nuomonę visuomenėje, 2009 metais birželio 9 dieną buvo sukurta apklausa. Joje dalyvavo 42 respondentai.

Atsakant į klausimą, kuris svarbiausias veiksnys įtakojantis organizacijos įvaizdį, respondentų atsakymai pasiskirstė vienodai ties produkto ir paslaugos kokybe ir organizacijos komunikacija su klientais. Galima teigti, kad žmonės vertina kokybę. Kuo aukštesnė prekės ar paslaugos kokybė, tuo žmonės mažiau nusivilia ir lieka patenkinti rezultatais, o tai garantuoja, kad klientai grįš dar kartą ir pirks prekes bei naudosis paslaugomis. Taip pat įtakos turi ir bendravimas su klientais, kiekvienam reikalingas atitinkamas dėmesys, kai klientas yra išklausytas ir suprastas, jis teigiamai įvertins organizaciją, teigiamas bus ir jos įvaizdis. Dažnai vien tik kokybiškas klientų aptarnavimo skatinimas gali padėti išlaikyti klientus ir apsaugoti investicijas. Nemažai įtakos turi ir reklama, ryškios spalvos, maloni muzika, patraukli prekės išvaizda, reklama televizijoje, akcijų iškabos traukia ir vilioja naujus ir senus klientus.

Kiekviena organizacija bet kokiu būdu stengiasi parduoti savo prekes ar suteikti paslaugas, iš kurių žinoma nori gauti pelną. Į klausimą ar prekių ir paslaugų pardavimą skatina organizacijos įvaizdis, didžioji dauguma apklaustųjų atsakė, kad taip, organizacijos įvaizdis skatina pardavimus. Blogas įmonės įvaizdis tiesiogiai negatyviai veikia pardavimą, pelną, personalo moralę ir organizacijos valdymą, todėl sėkmingai veikti gali tos įmonės, kurios sugeba sukurti nepriekaištingą įvaizdį taip išsiskirdamos iš konkurentų. Teisingai naudojamas įvaizdis gali būti efektyvi priemonė potencialių vartotojų elgsenai įtakoti, padidinti pardavimams, pritraukti naujus verslo partnerius, garantuoti vartotojams teikiamų paslaugų kokybę.

Apibendrinant galima teigti, kad įmonės siekiančios sėkmingos veiklos rinkoje, bei norinčios ilgą laiką būti konkurencingos joje turėtų žinoti, jog vienas svarbiausių sėkmingo verslo garantų yra įvaizdis. Kad sukurti jį teigiamą reikia žinoti įvaizdžio struktūros sudedamąsias dalis: produkto įvaizdis, vartotojo įvaizdis, vidinis įvaizdis, vadovo įvaizdis, personalo įvaizdis, vizualusis įvaizdis, verslo įvaizdis, socialinis įvaizdis. Nereikėtų nei vienos iš jų atmesti, kaip nereikšmingos dalies. Šios sudedamosios dalys sukuria įmonės visuminį vaizdą – įvaizdį. Žmonėms rūpi gera organizacijos reputacija, jei vardas ir reputacija yra teigiami, jie turi, ir patenkintų klientu, ir patenkintų darbuotojų. Taip pat respondentų nuomone, organizacijos komunikacija su klientais bei produkto ir palsaugos kokybė yra stipriausi veiksniai įtakojantys organizacijos įvvaizdį. Visa tai veikia ir paslaugų pardavimus, geras įvaizdis juos skatina. Tai gi įvaizdis tampa svarbia sąlyga orgranizacijoms, siekiančioms ilgalaikės ekonominės sėkmės ir stabilumo.

  • Microsoft Word 86 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2842 žodžiai)
  • Kolegija
  • Monika
  • Įmonės įvaizdžio kūrimas savarankiškas darbas
    10 - 1 balsai (-ų)
Įmonės įvaizdžio kūrimas savarankiškas darbas. (2017 m. Sausio 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-ivaizdzio-kurimas-savarankiskas-darbas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 19 d. 04:01
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema