Įmonės „Kėdainių koncervų fabrikas“ paskirstymo veiklos analizės pristatymas


Įvadas. Įmonė „Kėdainių koncervų fabrikas“ yra geriausiai Lietuvos vartotojų žinomas konservuotų produktų prekės ženklas. Tyrimo objektas. Įmonės „Kėdainių koncervų fabrikas“ apibūdinimas. Įmonė gamina platų spektrą koncervuotų produktų majonezus. Įmonės „Kėdainių koncervų fabrikas“ logistikos skyriaus veikla. Įmonėje veikiantis logistikos skyrius koordinuoja prekių sruatus netik Lietuvoje bet ir 27 užsienio šalyse. Įmonė taiko šias logistines priemones. Nematerialios logistikos priemonės. Materialios logistikos priemonės Transporto sistemos - įmonė bando rasti optimaliausią transportavimo būdą. Įmonės „Kėdainių koncervų fabrikas“ paskirstymo veiklos analizė. Įmonė „Kėdainių koncervų fabrikas“ didžiąją gaminamos produkcijos dalį paskirsto netiesiogiai t. Įmonė netiesioginiam paskirstymo kanalui taiko intensyvią strategiją. Įmonė UAB „Kėdainių. Tiesioginiam prekių paskirstymo. Išvada. Iš atliktos analizės apie įmonės paskirstymą matyti.


Įmonė gamina platų spektrą koncervuotų produktų: majonezus, padažus, konservuotas daržoves, vaisius, uogienes ir džemus bei konservuotas sriubas.

Nematerialios logistikos priemonės: Įmonė analizuoja ir bando suprasti bei išgirsti kiekvieno jų produkcijos vartotojo ar prekybos partnerio poreikius ir pateikti jo lūkesčius viršijantį sprendimą. Planuoja, kaip įgyvendinti užsibrėžtus gamybinius ir logistinius tikslus. Taip pat bando teisingai ir pelningai įgyvendinti idėjas, kilusias pagerinti įmonės veiklai.

Materialios logistikos priemonės: Transporto sistemos - įmonė bando rasti optimaliausią transportavimo būdą, kad produkcija laiku pasiektų vartotojus. Sprendimas – transporto nuoma. Sandėliavimas – „Kėdainių koncervų fabrikas“ pasirinko produkciją sandėliuoti kitos įmonės (UAB „Baltic Logistic Solutions“) sandėliuose, nes savose neturi reikiamos vietos tokiam produkcijos kiekiui. Informacinės technologijos – skleisti reklamą apie produkciją ir taikomas nuolaidas įmonė pasirinko per savo internetinį puslapį, taip pat lankstinukai apie esamas nuolaidas jų firminėje parduotuvėje, esančioje šalia fabriko, taip pat reklaminiai plakatai ant nuomoto transporto ir reklamos stendų autobsų stotelėse, pastatų sienų ir t.t.

Įmonė „Kėdainių koncervų fabrikas“ didžiąją gaminamos produkcijos dalį paskirsto netiesiogiai t.y. per tarpininkus – prekybos centrus.

Įmonė netiesioginiam paskirstymo kanalui taiko intensyvią strategiją.

  • MS PowerPoint 1211 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (552 žodžiai)
  • Kolegija
  • Dovilė
  • Įmonės „Kėdainių koncervų fabrikas“ paskirstymo veiklos analizės pristatymas
    10 - 2 balsai (-ų)
Įmonės „Kėdainių koncervų fabrikas“ paskirstymo veiklos analizės pristatymas. (2019 m. Balandžio 29 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-kedainiu-koncervu-fabrikas-paskirstymo-veiklos-analizes-pristatymas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 14 d. 18:35
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema