Įmonės „Lino gija“ rinkodaros analizė


Įvadas. Rinkodaros komplekso elementai. Rinkos tyrimas. Pirminio rinkos tyrimo (apklausos) analizė. Pirminio rinkos tyrimo stebėjimo analizė. Rinkodaros aplinka. Mikroaplinka ir jos dalys. Makroaplinka ir jos dalys. Konkurentų analizė. Vartotojo elgesio faktoriai. Rinkos segmentavimas ir pozicionavimas. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra. Priedai.


Rinkodaros komplekso elementui „pateikimas“ pasirenkami sprendimai ir veiksmai, kuriais pasirenkami prekės tiekimo vartotojams keliai, organizuojamas fizinis prekės judėjimas.

1P (prekė) – lininių suknelių, sijonų, liemenių siuvimas ir pardavimas.

4.1. (Reklama) – televizijoje, žurnaluose, radijuje, internetinėje svetainėje, stendas, vizitinės kortelės, nuolaidų kortelės.

4.2. (Pardavimų skatinimas) – Išpardavimai, akcijos, šventinės nuolaidos, nuolaidos sekančiam apsipirkimui, specialūs pasiūlymai nuolatiniams klientams.

4.3. (Asmeninis pardavimas) – 5 siuvėjai, 6 pardavėjai, 2 administracijos darbuotojai.

4.4. (Ryšiai su visuomenę) – miesto renginių rėmimas, parduotuvės atidarymo šventė.

Orientacija: rinkodaros, nes siekiame savo tikslų, atsižvelgiant į vartotojų poreikius.

Lininis audinys - ekologiškas. Produktas, gamtai ir ekologijai nesudaro jokio žalingo poveikio.

Apibendrinant, galima teigti, kad įmonė „Lino gija“ siekdama patenkinti vartotojo poreikius ir gauti maksimalų pelną gamina aukštos kokybės prekes, o kainos yra prieinamos. Siekiant pritraukti kuo daugiau klientų įmonė skelbia akcijas, išpardavimus, šventines nuolaidas, bei nuolaidas nuolatiniams klientams. Įmonė „Lino gija“ siekdama pritraukti kuo daugiau potencialių klientų surengė parduotuvės atidarymo šventę bei remia miesto renginius.

Apklausus 113 respondentų, išsiaiškinome, kad mažiausia dalis jų mano jog lininiai drabužiai yra madingi, kitų respondentų nuomonės pasiskirstė maždaug tolygiai. Apie 20 % mano, kad lininia drabužiai yra labai brangus, apie 26 % mano, kad lininiai audiniai yra naudingi sveikatai, o didžiausia apklaustųjų dalis apie 29 % mano, kad lininiai audiniai yra labai kokybiški, 23 % žmonių šiuo klausimu neturėjo nuomonės.

Paklausus respondentų kokius audinius jie labiau dėvi išaiškėjo tendencija, kad daugiau nei du trečdaliai apklaustųjų tai yra beveik 70 %, dažniau dėvi sintetinio audinio drabužius, o likusi dalis t. y. 30 %, dažniau dėvi natūralius audinius.

Apklausus visus respondentus apie lininių drabužių dėvėjimo dažnumą šiek tiek daugiau nei pusė jų (53,1 %) atsakė iš vis nedėvintis lininių drabužių, 37,2 % apklaustųjų atsakė labai retai dėvintis lininius drabužius, 7,1 % atsakė lininius drabužius dėvintis tik kelis kartus per mėnesį, o dažniausiai 1 – 2 kartus per savaite lininius drabužius dėvintis atsakė tik 2,6 % visų apklaustųjų.

Kaip galima matyti iš grafiko į kokio audinio drabužius labiausiai mėgsta dėvėti, 54,9 % apklaustųjų atsakė, kad trikotažinio audinio, 23 % - kad labiausiai mėgsta džinsą, 6,2 % - mėgsta vilnos audinius, tik 2.7 % atsakė mėgstantys lininius audinius, 13,3 % visų apklaustųjų sakė dažniausiai dėvintys kitokiu audinių drabužiu

Apklausus 113 respondentų kokius lininius drabužius dažniausiai dėvi žmonės, beveik pusė jų 48,7% sakė nedėvintys jų išviso, 15 % sakė dažniausiai dėvintys linines kelnes, 13,3 % sakė dažniausiai nešiojantys lininius marškinėlius, dažniausiai nešiojant linines sukneles sakėsi 10,6 % apklaustųjų, lininius sijonus tik 2,7 % visų apklaustųjų, kito tipo drabužius nešioja 9,7 % apklaustųjų.

Apklausus kas žmonėms svarbiausia renkantis drabužius, beveik pusė apklaustųjų 59,3 % sakė, kad jiems svarbiausia yra kokybė, daugiau nei ketvirtadienis apklaustųjų 27,4 % sake, kad jiems svarbiausi yra kaina, nuolaidos ir išpardavimai svarbūs 5,3 %, audinys svarbus tik 2,7%, o 5,3 % svarbūs kiti aspektai.

Paklausus žmonių nuomonės apie tai kaip ką jie mano apie lino gaminių paklausą, 38,1 % jų manė jog lino gaminiai Lietuvoje nėra paklausus, 34,5 % žmonių mane jog lino gaminiai Lietuvoje turi paklausą, o 27,4 % žmonių tiesiog neturėjo nuomonės šituo klausimu.

  • Microsoft Word 2111 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 40 puslapių (5021 žodžiai)
  • Kolegija
  • Tadas
  • Įmonės „Lino gija“ rinkodaros analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Įmonės „Lino gija“ rinkodaros analizė. (2018 m. Vasario 05 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-lino-gija-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Birželio 24 d. 18:00
×