Įmonės marketingo programa


Įvadas. UAB „Strazdo baldai” IR INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ APŽVALGA. Marketingo programos metodologijos esmė. Marketingo tikslai, uždaviniai, funkcijos. Marketingo programos elementai. Planavimas ir kontrolė. Marketingo planavimas. Marketingo kontrolė. Marketingo mikro ir makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. UAB “Strazdo baldai” MARKETINGO PROGRAMA. UAB “Strazdo baldai” mikroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Politinė ir teisinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. UAB „Strazdo baldai marketingo plano analizė. Produkto analizė. Kainodaros analizė. Paskirstymo analizė. Rėmimo analizė. UAB “Strazdo baldai” rinkos analizė. UAB “Strazdo baldai” planavimas ir kontrolė. SWOT analizė. Marketingo planavimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra.

Tikslas:

•Išanalizuoti UAB “Strazdo baldai” įmonės veiklą;

•išsiaiškinti klientų poreikių tenkinimo galimybes;

•įvertinti UAB “Strazdo baldai” įmonės darbą, jos rezultatus.

Uždaviniai:

•remiantis literatūros analize išnagrinėti marketingo komplekso elementus;

•išsiaiškinti marketingo plano reikšmę;

•išsiaiškinti mikro ir makroaplinkos veiksnius, darančius įtaką marketingo veiklai.

  • Vadyba Kursinis darbas
  • Microsoft Word 32 KB
  • 2014 m.
  • 21 puslapis (4806 žodžiai)
  • Universitetas
  • Justas
  • Įmonės marketingo programa
    10 - 8 balsai (-ų)
Įmonės marketingo programa. (2014 m. Gruodžio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-marketingo-programa.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 22:45
×