Imonės marketingo veiklos analizė


Uab „kika“ įmonės marketingo veiklos analizė. Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės makro aplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Konkurencinė aplinka. Gamtinė aplinka. Įmonės mikro aplinkos (rinkos,vartotojų ir konkurentų analizė). Įmonės marketingo veiklos analizė. Įmonės rekvizitai. Ssgg (swot): organizacijos stiprybės ir silpnybės, galimybės ir grėsmės. Išvados. Literatūros sąrašas.

Mes gyvename pašėlusiai greitame, ekpresyviame XXI-ame amžiuje, kuriame liko šiek tiek primiršti vieniši vyresnio amžiaus žmonės. Jiems nelabai aktuali ir įdomi šiuolaikinė moderni technologija, kompiuteriai, mobilūs telefonai, be kurių jaunimas dabar neišsiverčia nei dienos. Ne vienas pagyvenęs žmogus ieško paguodos naminiuose gyvunėliuose, kurie atstoja geriausią draugą, net vaiką ar tolimoje užsienio šalyje gyvenanti anuką.

Tokie žmonės dažniausiai mielai renkasi mažo šuniuko draugiją, kurio meilė ir ištikimybė geriausi vaistai nuo depresijos, liūdesio ir rutinos. Rūpinimasis keturkoju mažyliu, atsakomybė, pasivaikščiojimas dviese rytais, žmogui suteikia naujų jegų, energijos ir gyvenimo džiaugsmo.Šiuo aspektu nusprendėm pasirinkti šia įmonę.

  • Microsoft Word 738 KB
  • 2013 m.
  • 21 puslapis (2148 žodžiai)
  • Universitetas
  • Karolis
  • Imonės marketingo veiklos analizė
    8.5 - 2 balsai (-ų)
Imonės marketingo veiklos analizė. (2013 m. Kovo 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-marketingo-veiklos-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 22 d. 21:35
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema