Įmonės „Nike“ socialiai atsakinga veikla


Įvadas. Įmonės „Nike“ socialinės atsakomybės atalizė teoriniu aspektu. Darbo tikslas. Parengti įmonės „ NIKE“ socialinės atsakomybės analizę. Darbo objektas. „NIKE“ įgyvendinama socialiai atsakinga veikla. Darbo uždaviniai tikslui pasiekti. Išanalizuoti įmonės „NIKE“ socialinės atsakomybės ataskaitą. Pateikti įmonės „NIKE“ socialinės atsakomybės analizę. Pateikti savo pasiūlymus. Pateikti išvadas. Tyrimo metodai. Dokumento turinio analizė. Literatūros sisteminė ir lyginamoji analizė. Pasirinktos įmonės veiklos pristatymas. Įmonės socialinė atsakomybė aplinkai. Įmonės socialinė atsakomybė darbuotojams. Įmonės socialinė atsakomybė bendruomenei. Įmonės socialiai atsakingas įvaizdis. Išvados. Literatūra.


Niekam ne paslaptis, kad kuo toliau, tuo labiau gamtai gresia pavojus. Jau dabar yra daugybė knygų, straipsnių, faktų apie klimato atšilimą, ozono sluoksnio plonėjimą, gamtinių išteklių išsekimą ir panašias problemas. Norint ilgiau išsaugoti tai ką šiandien turime, reikia sutelkti kuo didesnį dėmesį į gamtos saugojimą, neatsinaujinančių gamtinių išteklių tausojimą, užterštumo mažinimą. Būtent gamtos apsauga yra vienas iš pagrindinių socialiai atsakingų įmonių tikslų: gaminant savo produkciją, kuo mažiau kenkti planetai. Ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje gamtos užterštumas yra opi problema, kurią reikia nedelsiant spręsti ir užkirsti kelią tolimesnei žalai, nes juk žmonės neišgyventų nei be oro, nei be vandens ir kitų būtinų dalykų. Siekiant išvengti tokių pasekmių, galime pastebėti įmonių pastangas apsaugoti gamtą. Kaip pavyzdį nagrinėsiu kompaniją „NIKE“, kuri taip pat rūpinasi planetos išsaugojimu ir puoselėjimu.

„NIKE“ įmonė - viena didžiausių ir pagrindinių pasaulyje sporto prekių (drabužių, avalynės, aksesuarų, turizmo reikmenų), sporto įrangos gamintojų ir tiekėjų. Tai tarptautinė korporacija, kuri užsiima ir paslaugų projektavimu, plėtra, gamyba ir pasauline prekyba. „Nike“ remia daugelį aukšto lygio sportininkų ir sporto komandų visame pasaulyje su labai pripažintais „Just Do It" prekių ženklų ir „Swoosh“ logotipu.

Įmonės istorija prasidėjo 1964 metais sausio 25 dieną, kaip „Blue Ribbon Sports“. Kompanija buvo sukurta Billo Bowermano - lauko trenerio ir Philo Knighto - Portlando vidutinio nuotolio bėgiko. Iš pradžių kompanija veikė kaip Japonijos batų platintoja – Philas Knightas juos importavo iš Japonijos ir pardavinėjo savo vietovėje. Bandė parduoti savo pradinį batų turą savo ankstesniam treneriui Bowermanui, bet jis buvo suinteresuotas prisijungti prie jo ir todėl nusprendė tapti lygiais partneriais. Oficialiai „NIKE“, įmonė tapo 1971 metais.

Dabar įmonės produkcija gaminama Vokietijoje, JAV, Kanadoje, Olandijoje, Švedijoje, Didžiojoje Britanijoje, Kinijoje ir visame prekybos tinkle dirba daugiau nei 62,600tūkst. Darbuotojų.

„NIKE” vizija – „padėti“ „NIKE“ ir mūsų vartotojams klestėti tausioje ekonomikoje, kurioje žmonės, pelnas ir planeta yra pusiausvyroje. Šiame vizijos teiginyje „NIKE“ verslo dalykai yra šie:

„NIKE“ žino koks svarbus ir vertingas yra švarus oras jų sportininkams ir supranta klimato kaitos problemą – taršą ir ekstremaliuosius orus, kurie gali užkirsti kelią galimybei sportuoti ir paveikti sportininko sugebėjimą atlikti sportą, todėl įmonė stengiasi kuo mažiau jį teršti, kontroliuoti, mažinti išmetamų teršalų kiekį. Anot „NIKE“ jie dirba jau daugiau nei 15 metų, kad suprastų, stebėtų ir mažintų anglies kiekį visoje vertės grandinėje.

  • Microsoft Word 179 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2456 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kamilė
  • Įmonės „Nike“ socialiai atsakinga veikla
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės „Nike“ socialiai atsakinga veikla . (2019 m. Sausio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-nike-socialiai-atsakinga-veikla.html Peržiūrėta 2019 m. Sausio 17 d. 17:37
×