Įmonės rinkodaros veiklos ir veiksmų vertinimas Paroc


Įvadas. Marketingo strategijos ir jos įgyvendinimo planavimas. Teoriniai marketingo strateginių veiksmų ir jos įgyvendinimo plano formavimo aspektai. Marketingo strategijos formavimo etapai. Naujo marketingo koncepcija. Pagrindinių marketingo kompleksų formavimas. Vidinės ir išorinės marketingo aplinkos analizė. Tyrimo metodai. Įmonės veiklos charakteristika. Uab „Paroc“ makroaplinkos analizė (PEST). Uab „Paroc“ mikropalinkos analizė. Taikomi marketinginiai veiksmai. Reklamos biudžeto optimizavimas Uab „Paroc“. Konkurentų analizė. Rinkos tyrimas. Ssgg analizė. Uab „Paroc“ marketingo veiksmų planas. Išvados ir pasiūlymai. Summary. Literatūros sąrašas.

Reikėtų atsižvelgti į tokius aspektus, kad teisingų reklamos „įrankių“ parinkimas turėtų būti savaime suprantamas dalykas ir kiekvienos bendrovės vadovai turėtų tai įgyvendinti. Tačiau tai priklauso ir nuo bendrovių profesionalumo bei supratimo. Žinoma, sunku „išrasti dviratį“, bet pasitelkus išsskirtinius sprendimus tai yra savaime įmanoma.

Darbo objektas. UAB „Paroc“ marketingo veiksmai.

Darbo tikslas. Parengti marketingo veiksmų planą UAB „Paroc“.

Pagrindiniai darbo uždaviniai:

1.Teoriškai aptarti marketingo veiksmų formavimo proceso ypatumus;

2.Atlikti UAB "Paroc" vidinės ir išorinės aplinkos analizę;

3.Pagįsti ir pateikti marketingo veiksmų planą.

  • Finansai Kursinis darbas
  • Microsoft Word 173 KB
  • 2014 m.
  • 47 puslapiai (11492 žodžiai)
  • Universitetas
  • Elena
  • Įmonės rinkodaros veiklos ir veiksmų vertinimas Paroc
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės rinkodaros veiklos ir veiksmų vertinimas Paroc. (2014 m. Gegužės 20 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-rinkodaros-veiklos-ir-veiksmu-vertinimas-paroc.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 21 d. 19:37
×