Įmonės rinkos tyrimas


Įvadas. Įmonės veikla. Segmentavimo metodai. Įmonės pardavimai. Išvados. Literatūra.

Rinkos segmentavimas yra sudėtinga rinkodaros sritis, nuo kurios dažnai priklauso įmonės pelningumas. Įvertinus kiekvieno segmento dydį, augimo potencialą, struktūrinį patrauklumą, įmonė pagal savo turimus išteklius bei siekiamus tikslus turi pasirinkti pačius patraukliausius rinkos segmentus. Išanalizavus pateiktus duomenis matyti, kad įmonė eina gera kryptimi, jai didėja kiekvienais metais pardavimų apimtys. Įmonei reikėtų ir toliau laikytis tokios strategijos ir ateityje, taikyti lengvatas, akcijas ir taip pritraukti daugiau klientų.

  • Viešasis administravimas Kursinis darbas
  • Microsoft Word 27 KB
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (1591 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marius
  • Įmonės rinkos tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Įmonės rinkos tyrimas. (2014 m. Spalio 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-rinkos-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 21 d. 19:18
×