Įmonės „Starbucks“ socialinės atsakomybės analizė


Įvadas. Įmonės „Starbucks“. Pasirinktos įmonės veiklos pristatymas. Darbo tikslas Parengti įmonės „Starbucks“ socialinės atsakomybės analizę. Darbo objektas „Starbucks“ įgyvendinama socialiai atsakinga veikla. Darbo uždaviniai tikslui pasiekti. Išanalizuoti įmonės „Starbucks“ socialinės atsakomybės ataskaitą. Pateikti įmonės „Starbucks“ socialinės atsakomybės analizę. Pateikti savo pasiūlymus. Pateikti išvadas. Tyrimo metodai. Dokumento turinio analizė. Literatūros sisteminė ir lyginamoji analizė. Įmonės socialinė atsakomybė bendruomenei. Įmonės socialiai atsakingas įvaizdis. Išvados. Literatūra.


Aktualumas: Šiomis dienomis versle vis dažniau yra svarbios ne tik paslaugų plėtra rinkoje bei pajamos, bet ir etninės vertybės, pagarba žmogui, bendruomenei bei aplinkai. Šie dalykai taip pat prisideda prie sėkmingos įmonės veiklos. Todėl dažnai stengiamasi diegti įmonių socialinės atsakomybės koncepciją įmonės veikloje. Jos nauda - labai plati: taupomi žaliavų ir energijos resursai, vyksta mažesnė darbuotojų kaita bei keliamą jų kvalifikaciją ir motyvaciją, prie to paties didinamas vartotojų lojalumas ir investuotojų pasitikėjimas. Visa tai lemia aukštesnę darbo kokybę ir efektyvesnį valdymą. Šiame darbe bus aptariama kompanijos „Starbucks“ veikla, norint išsiaiškinti, ar įmonė yra socialiai atsakinga.

Gilintis ir suprasti aplinkosaugos (aplinkos) klausimus ir dalytis informacija su partneriais.

Iškastinis kuro degimas, veždamas žaliavą, produktus ir žmones yra pagrindinė priežastis, kodėl vyksta globalinis atšilimas ir kitas aplinkos problemos. Tinklo pagrindinis dėmesys skiriamas degalų efektyvumo didinimui kukliems vagonų, sunkvežimių ir kitų transporto priemonių parkui, kurį valdo ir eksploatuoja „Starbucks“.

Prieš kelerius metus buvo sukurta įmones Transporto parinkčių programą (Transportation Options Program). Programoje teikiamos subsidijos partneriams, naudojantiems alternatyvias pervežimo galimybes, siekiant sumažinti eismo spūstis, oro taršą ir sumažinti kitas aplinkos problemas, kurios iškyla vairuojant automobilį. Maždaug 500 iš 2000 įmonių „Starbucks“ partnerių 2001 m. naudojosi alternatyviomis važiavimo galimybėmis, pavyzdžiui, dviračiu, carpooling (dalijimasis automobiliais, kad daugiau nei vienas asmuo važiuoja automobiliu ir parveža kitus) ar viešuoju transportu.

Ši korporacija, turėdama daug padalinių, suvartoja nemažai energijos resursų ir pripažįsta, kad tai paveikia aplinką bei klimato kaitą. Energijos taupymas ir efektyvus jos panaudojimas mažina kenksmingą poveikį aplinkai.

Per kelerius paskutinius metus, korporacija padarė pažangą, kurdama naujas strategijas, kurių pagalba siekiama sumažinti jos suvartojamos energijos kiekį. „Starbucks“ tęsia atsinaujinančios energijos įsigijimo projektus - šiuo metu atsinaujinanti energija sudaro apie 20% visos sunaudojamos energijos. Investuojama į naujas, novatoriškas apšvietimo sistemas, tobulinamos šildymo, ventiliavimo sistemos, atnaujinama kavinėse – parduotuvėse naudojama įrangą į naujesnę, suvartojančią mažiau energijos.

Dar ši korporacija prisijungė prie kitų „RE100“ įmonių, kad galėtų įsipareigoti naudoti atsinaujinančios energijos šaltinius. Taip jos investicijos į atsinaujinančios energijos naudojimą skatina tvarų vartojimą.

Korporacija projektuodama ir valdydama kavines – parduotuves siekia taupyti vandens resursus. Vanduo yra vertingas gamtos išteklius. Taip pat jis naudojamas kaip pagrindas gaminant visus „Starbucks“ tiekiamus gėrimus, tai pagrindinis korporacijos išteklius. Vanduo naudojamas ne tik ruošiant gėrimus, bet ir indams plauti, jį naudoja ledo generatoriams ir kiti įrenginiams. Tačiau korporacija vis ieško būdų kaip vandenį vartoti atsakingai.

  • Microsoft Word 85 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2637 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kiprijanovska
  • Įmonės „Starbucks“ socialinės atsakomybės analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės „Starbucks“ socialinės atsakomybės analizė. (2019 m. Vasario 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-starbucks-socialines-atsakomybes-analize.html Peržiūrėta 2019 m. Vasario 18 d. 17:15
×