Įmonės strategija Lietuvos rinkai


Vadybos modulis. Vadybos užduotis. IB. Įmonės X plėtros strategija Lietuvos rinkai Word formato popierinis variantas Pristatymas. Įmonė. Trumpa informacija apie kompaniją Tyrimas SSGG analizė PEST analizė. 4 vadybos funkcijos Jūsų pasirinktoje įmonėje. Apibudinkite kompanijos 1.  Planavimą 2. Organizavimą 3. Valdymą 4. Kontrolę. Rinkos analizė. Išsami Jūsų verslo šakos rinkos analizė. Plėtros/ pardavimų strategija. Specifiniai. Verslo taktika. Jūsų veiksmų planas strategijos (nurodytos ankstesniame skyriuje) vykdymui. Organizacijos taktinės veiklos kryptys ir sprendimai. Bendras 3 metų grafikas kiekvienam tikslui pasiekti ir tęstinumui išlaikyti. Komandinis darbas. Studentų komandinio darbo diagrama.


Įmonės X plėtros strategija Lietuvos rinkai Word formato popierinis variantas Pristatymas.

Trumpa informacija apie kompaniją Tyrimas SSGG analizė PEST analizė.

Apibudinkite kompanijos: 1. Planavimą 2. Organizavimą 3. Valdymą 4. Kontrolę.

Išsami Jūsų verslo šakos rinkos analizė, konkurentų apibūdinimas, galimybės ir iššūkiai. Konkurentų analizė Potencialūs vartotojai, segmentai, rinkos dydis. Realus produkto/ paslaugos įvertinimas.

1. Specifiniai verslo tikslai, pardavimų strategija* ir rinkos galimybės (paaiškinti kodėl pasirinkta būtent strategija X). 2. Tikslų pirmiems 3 metams nustatymas (remiantis konkrečia strategija ir tyrimo duomenimis).

  • MS PowerPoint 1086 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (229 žodžiai)
  • Kolegija
  • Daniel
  • Įmonės strategija Lietuvos rinkai
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės strategija Lietuvos rinkai. (2017 m. Gruodžio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-strategija-lietuvos-rinkai.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 24 d. 09:59
×