Įmonės strateginė analizė


Įvadas. Strateginė analizė. Strategijos planavimas ir valdymo procesas. Bendrovės aplinkos analizė. Vidinių veiksnių analizė. Vartotojų įvertinimas. Tiekėjų įvertinimas. Konkurentų įvertinimas. UAB „Fort“ (SWOT) analizė. Organizacinė valdymo struktūra. UAB “Fort“ misija. UAB “Fort” vizija. UAB ”For” strateginiai tikslai. Strategijos gerinimas. Išvados. Literatūra.

Tyrimui pasirinkta UAB „Fort“ veiklos planavimo, organizavimo, vadovavimo, apskaitos politikos ir kontrolės procesų analizė, bei jų gerinimo galimybės. Susipažinus su bendrovės strateginiu planu, atliekama aplinkos analizė, kaip vykdoma strateginių veiksmų kontrolė, organizacijos strūktūra.Susipažinsime su bendrovės tikslais, misija, vizija.

UAB „ Fortesta“ teikia kokybiškas generalinės rangos, statybos montavimo darbų, statybos projektų vystymo paslauga.

  • Microsoft Word 305 KB
  • 2014 m.
  • 29 puslapiai (7311 žodžiai)
  • Universitetas
  • Zilvinas
  • Įmonės strateginė analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Įmonės strateginė analizė. (2014 m. Vasario 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-strategine-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 22 d. 09:53
×