Įmonės UAB Ingmartus analizė


Įvadas. trumpas įmonės pristatymas. išorinės UAB ‚ “ aplinkos analizė. Vidinės UAB „ “ aplinkos analizė. Ssgg analizė išvados. Išorinės UAB “ ingmartus “ aplinkos analizė rinkos analizė.


Mūsų pasirinkta įmonė yra UAB “Ingmartus”, kuri užsiėma grūdų perdirbimu – miltų gamyba. Šios analizės tikslas yra išanalizuoti įmonės veiklą, jos išorinę ir vidinę aplinką, rinkos galimybes, konkurentus ir finansus.

Įmonė geografiniu aspektu – Lietuvos rinka. Prekės apibūdinimo aspektu – grūdų perdirbimas (miltai), sėlenų gamyba.

Įmonės gaminama produkcija tiekiama Kauno apskrityje. Rinkos paklausa yra gan didelė, nes įmonė gyvuoja kelis dešimtmečius, turi nuolatinius klientus. Prekių pasirinkimas yra itin mažas, nes įmonė siūlo tik miltus ir sėlenas, tačiau jų pardavimo kiekiai dideli. Per parą malūnas sumala apie 10 tonų grūdų. Įmonė nesiplečia, jau yra nusistovėjusi.

UAB “Ingmartus” augimui įtakos turėjo kultūrinis reiškinys, nes jau nuo seno iš grūdų gaminami miltai, kurie plačiai naudojami maisto pramonėje. Nesvarbu kokia bebūtų ekonominė gyventojų padėtis, miltai yra nauolat perkami, nes jie plačiai naudojami maisto gamyboje.

Atlikus vartotojų apklausą buvo išsiaiškinta, kad dabartinius sėkmės veiksnius lemia kaina, įmonės kompetencija bei įgūdžiai gamybos srityje, įmonės specialisto konsultacijos, pakuotės patrauklumas.

Prekės diferenciacija vidutinė, tai didina potencialių konkurentų skaičių.Mąsto ekonomika didelė, todėl potencialių konkurentų grėsmė maža.

Perėjimo kaštai dideli, mažina potencialių konkurentų grėsmę, didina verslo patrauklumą.

Prekių diferenciacija gan didelė, konkurencija su kitais miltų gamintojais didelė.

Pakaitalų nėra, todėl grėsmė verslui maža, dėl to didelis rinkos patrauklumas.

Pirkėjai pastovūs, taip pat pasitaiko atsitiktinių, dėl to grėsmė žema.

Ūk. Romualdas Majeras yra vienintelis tiekėjas, produkciją tiekia tik UAB “Ingmartus”, todėl grėsmė konkurentų atžvilgiu maža.

Grėsmės vidurkis 1,8 (18/10=1,8), todėl grėsmė įmonės atžvilgiu yra maža.

UAB “Ingmartus” patrauklumą ir pelningumą lemia šie veiksniai: didelė mąsto ekonomika, reikalingas didelis pradinis kapitalas (malūno įrengimas yra brangus, kaip ir jo įrenginiai), perėjimo kaštai taip pat dideli, nes nėra galimybių greitai persiorentuoti į kitą sritį, konkurentų nedaug, nes įmonių, kurios gamina miltus yra mažai.

  • Microsoft Word 17 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (1541 žodžiai)
  • Kolegija
  • Inga
  • Įmonės UAB Ingmartus analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės UAB Ingmartus analizė. (2017 m. Gruodžio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-uab-ingmartus-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 15 d. 12:54
×