Įmonės UAB „Sportas“ rinkodaros analizė


Įvadas. UAB „Sportas“ įmonės rinkodaros elementai. Rinkodaros orientacija. Kokybinis tyrimas. Konkurentų rinkos analizė. Vartotojo elgesio (išorės ir vidaus) faktoriai. Mikroaplinkos analizė. Makroaplinkos analizė. Prekės politika. Kainų politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Literatūra.


Rinkodara yra poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir įgyvendinimo procesas, leidžiantis pasiekti verslo tikslus. Rinkodara apima rinkos analizę, rinkodaros priemones, pardavimų prognozę, analizuoja ir apibūdina gebėjimus, kurie reikalingi norint vartotojui pateitki paklausią prekę ar paslaugą, aiškina, kaip teisingai nustatyti kainą, tinkamai parinkti realizavimo kanalus, organizuoti rėmimo kompleksą. Rinkodara tai pardavimo strategijos organizavimas ir vykdymas. (1,239). Daugumos autorių apibrėžimai apie rinodarą yra panašūs. Marketingą svarbu naudoti ne tik įmonėms, bet ir įvairioms politinėms ar socialinėms organizacijoms norint pasiekti aukštą žmonių susidomėjimą jų teikiamomis paslaugomis ar parduodamomis prekėmis. Visų įmonių tikslas, kurio jos bando pasiekti su rinkodara yar pelnas. Taigi galima suprasti, kad įmonių pagrindinis tikslas yra sukurti tokią prekę ar paslaugą, kurė geriausiai patenkintų vartotojų poreikius ir visuomenės interesus ir leistų įmonei gauti stabilų pelną. Tik pažinus vartotoją, ko poreikius bei norus, gali būti kuriamos paslaugos ir produktai, kurie per vartotojo pasitenkinimo prizmę bei mainus, kuria paklausą. Visoms įmonėms, kurios bando siekti savo verslo tikslų įgyvendinimo labai svarbu atlikti rinkodaros analizę.

UAB „Sportas“ yra įsikūręs nedideliame mieste. Ši įmonė padeda atsisatyti po traumų, tsikratyti skausmo, įveikti viršsvorio problemas bei įgyvendinti kitus klientų užsibrėžtus tikslus. Šiame mieste yra iš viso trys įmonės, kurios teikia tokias paslaugas, bet tokių įmonių vis daugėja, nes paklausa ytra didelė. Tokiai įmonei siekiant kuo ilgiau išsilaikyti rinkoje būtina didžiąja dalį dėmesio skirti klientams. Juos siekti pritraukti ir išlaikyti, o tam būtų teisinga naudoti rinkodaros kompleksą. UAB „Sportas“ sieks patenktinti vartotojų poreikius, siekti maksimalaus pelno bei įgyvendinti verslo tikslus, bus atlikta rinkodaros analizė.

Darbo tikslas: pritaikyti teorines žinias atliekant įmonės UAB „Sportas“ rinkodaros analizę.

Darbo metodai: mokslinės teorijos literatūros ir kitų tiriamųjų šaltinių analizė.

Įmonė norėdama sėkmingai dirbti turi nuolat stebėti aplinką, joje vykstančius pokyčius ir į juos reaguoti, bei taikytis prie jų. Rinkodaros teorijos požiūriu veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams tenkinti skiriamos visos atitinkamos pastangos. Pastangos įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksmais, kurie susiję su rinkodaros kompleksu. Rinkodaros kompleksas tai tam tikri sprendimai, kuriais siekiama įmonės tikslų bei patenkinti vartotojų poreikius. J. Mccarthy 1960 metais sukūrė rinkodaros kompleksą dar kitaip žinoma 4P modeliu.

  • Microsoft Word 189 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (2370 žodžiai)
  • Kolegija
  • Simona
  • Įmonės UAB „Sportas“ rinkodaros analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Įmonės UAB „Sportas“ rinkodaros analizė. (2020 m. Gegužės 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-uab-sportas-rinkodaros-analize.html Peržiūrėta 2020 m. Liepos 06 d. 05:05
×
125 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo