Įmonės UAB „Vlantana” gamybos veiksnių analizė ir vertinimas


Įvadas. Ekonomikos tyrimo metodai. Įmonės UAB „Vlantana“ gamybos veiksnių analizė. Gamybos veiksniai. Įmonės pristatymas ir jos veikla. Įmonės konkurentų analizė. Įmonės SSGG analizė. Darbuotojų skaičiaus kitimo analizė. Įmonės veiklos vertinimas, atlikus PEST analizę. Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiuo metu Lietuvoje egzistuoja daugybė transporto įmonių, siekiančių patenkinti ekonominius bei visuomeninius poreikius. Šalies valdžia skiria didelį dėmesį naujų inovatyvių logistikos projektų kūrimui bei plėtrai, kurie galėtų pagerinti prekybą bei transportavimą. Taigi, akivaizdu, jog logistika yra viena iš svarbiausių sričių, kuriai teikiamas itin didelis dėmesys.

Norint ištirti įmonės veiklą, reikia įvertinti josgamybos veiksnius. Gamybos veiksniai – ekonominių išteklių dalis, naudojama kitų ekonominių gėrybių (prekių, paslaugų) gamyboje (I. Pekarskienė „Gamybos veiksnių rinka”). XIX. a. pradžioje prancūzų ekonomistas Ž.B. Sėjus (J.B. Say) gamybos veiksnių teorijoje išskyrė tris gamybos veiksnių grupes: darbas, kapitalas, žemė. Gamybos veiksniai yra nagrinėjami ir tiriami ekonomikos tyrimo metodais.

Darbo tikslas – išanalizuoti ir įvertinti transporto įmonės UAB „Vlantana“ gamybos veiksnius.

Išnagrinėti UAB „Vlantana“ įmonės gamybos veiksnius pritaikant ekonomikos tyrimo metodus.

specifiniai analizės metodai: SWOT, FVA ir kt – stiprybės, silpnybės, galimybės grėsmės ir t.t.;

Gamyba neegzistuotų jei nebūtų ekonominių išteklių, todėl ekonominiai ištekliai suteikia pagrindą gamybos procesui. Gamyba – gamtos išteklių perdirbimas į žmogui naudoti patogias formas. Gamybos procese yra sukuriamos gėrybės, kurios tenkina visuomenės poreikius. Šios gėrybės gali būti materialūs objektai (automobiliai, drabužiai, butiniai reikmenys ir t.t.) ir paslaugos (vežimas, koncertai, sveikatos patikra ir t.t.). Gamybos veiksniai yra ekonominių išteklių dalis, kuri naudojama gamyboje. Gamybos veiksniai – veiksniai, kuriuos firmos panaudoja kaip sąnaudas prekei pagaminti ar paslaugai teikti.Gamybos veiksnių teorijoje yra išskiriamos trys gamybos veiksnių grupės: darbas, žemė ir kapitalas.

Žemė – unikalus gamybos veiksnys, nekilnojamas turtas. Žemės kiekis tam tikroje vietoje yra fiksuotas, todėl žemės pasiūla yra ribota

žemė yra gamtinis veiksnys, susidedantis iš dviejų elementų: nuolatinio (klimatas, reljefas ir t.t.) ir kintamo (natūralios kokybės gerinimas naudojant darbą arba kapitalą);

dalis žemės negali būti atgaminta (miškai), kita neatgaminta (įvairios iškasesnos);

Automibilių parką sudaro nuosavos (2009 − 2014 metų) transporto priemonės:

850 „Schmitz“ ir „Krone“ puspriekabių – šaldytuvų (iš kurių 150 yra „Huckepack“ šaldytuvinės puspriekabės);

Gera bendrovės reputacija. Kuo įmonės reputacija geresnė, tuo daugiau klientų ji sulaukia ir tuo didesnes pajamas gauna;

Kvalifikuoti darbuotojai. Tikriausiai nei viena įmonė negalėtų pelningai ir sėkmingai veikti, be kvalifikuotų ir savo darbą išmanančių specialist;

Didelis vilkikų ir puspriekabių skaičius leidžiantis transportuoti didelį kiekį prekių į įvairias Europos bei Azijos valstybes;

Per mažai informacijos internete bei socialiniuose tinkluose, kuri pritrauktų daugiau užsakovų ir padėtų gauti didesnį pelną;

Nors įmonė ir patenka į didžiausių ir pelningiausių dešimtuką, tačiau ji nėra pirmoje vietoje, tai gali reikšti, kad rinkodaros įgūdžiai yra prastesni nei konkurentų;

Rinkos dalies didinimas. Naudoti daugiau reklamos ir kitų rėmimo priemonių. Taikyti nuolaidas. Įsigyti konkurento įmonę;

  • Microsoft Word 151 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2710 žodžiai)
  • Universitetas
  • Agne
  • Įmonės UAB „Vlantana” gamybos veiksnių analizė ir vertinimas
    9 - 1 balsai (-ų)
Įmonės UAB „Vlantana” gamybos veiksnių analizė ir vertinimas . (2017 m. Balandžio 24 d.). https://www.mokslobaze.lt/imones-uab-vlantana-gamybos-veiksniu-analize-ir-vertinimas.html Peržiūrėta 2020 m. Gegužės 28 d. 18:37
×
105 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo