Įmonės verslo planas



. Įmonės pristatymas (registravimo tvarka, adresas, registravimo numeris, įmonės kodas, veiklos sritis, įmonės vadovas, vidutinis sąrašinis darbuotojų skaičius, aptarnaujantis baverslo išorinė aplinka (teisinė, politinė, socialinė, ekonominė, geografinė, konkurentai, vartotojai ir pan. ).
įmonės vidinė aplinka (įmonės dydis, plotai, darbo priemonės, darbuotojai – jiems kiekvienam verslininkui – tiek steigiančiam naują įmonę, tiek įgyvendinančiam stambius projektus, tiek keičiančiam funkcionuojančių įmonių gamybos struktūrą – reikia parengti verslo planą. Tai dokumentas, kuriame išdėstoma verslo sumanymo esmė, apibūdinama esama įmonės padėtis, numatoma būsima strategija ir ateities perspektyvos, pateikiama finansinė informacija. Verslo planas – tai dokumentas, padedantis gauti finansinę paramą iš investuotojų, surasti verslo partnerių.
Verslo plano struktūra ir jo detalizavimo laipsnis priklauso nuo steigiamos įmonės, įgyvendinamo projekto dydžio, veiklos srities. Verslininkas, numatantis gaminti produkciją, turi parengti smulkų planą. Jei jo verslo sumanymas yra mažmeninė prekyba – sudėtingo plano rengti nereikia. Plano sudėtingumas taip pat priklauso nuo realizavimo rinkos dydžio, konkurentų skaičiaus, verslo perspektyvų. Verslo planas reikalingas tiek pačiam verslininkui, tiek bankininkams, potencialiems investuotojams, partneriams, tiek būsimiems įmonės ar firmos darbuotojams, kadangi jis padeda nustatyti būsimos įmonės gyvybingumą konkurencijos sąlygomis; yra orientyras, pagal kurį verslininkas ir jo darbuotojai žingsnis po žingsnio sieks savo tikslo; yra svarbus dokumentas, padedantis gauti finansinę paramą iš investuotojų. Potencialius investuotojus domina labai konkretūs verslo plano klausimai, o verslininkui naudingas jau pats atsakymo į klausimus ieškojimo procesas, kadangi priverčia jį susimąstyti apie pajamas ir išlaidas, grynųjų pinigų panaudojimą. Verslo plano sudarymo procesas verčia verslininką kritiškai įvertinti savo jėgas, galimybes, kadangi jam tenka atsakyti į daugybę klausimų. Atsakydamas į šiuos klausimus, verslininkas bus priverstas mintyse permąstyti įvairius atsakymų variantus, įsivaizduoti, kaip jis pasielgs vienu ar kitu atveju. Tai priverčia jį gerpastaruoju metu buvo pastebėtas gana didelis susidomėjimas įvairių visuomeninio maitinimo įmonių darbu, imtos analizuoti jų sėkmių ir nesėkmių priežastys. Išvada – trūksta pigaus, kokybiško, greito maitinimo restorano. Taip gimė verslo idėja. Tai galėtų būti specializuotas greito maitinimo apkepų ir desertų restoranas.
- Microsoft Word 56 KB
- 2010 m.
- 32 puslapiai (5708 žodžiai)
- Universitetas
- Domicelė
-