Individualūs mitybos ypatumai


Individualūs mitybos ypatumai. Lietuvos sveikatos mokslų universitetas veterinarijos akademija maisto saugos ir gyvūnų higienos katedra. Kaunas. Sparčiai tobulėjant gyvenimo tempui. Tikslas Išsiaiškinti individualius mitybos ypatumus savo mitybos racione Uždaviniai Sudaryti individualų savaitės meniu. Pirmadienio dienos racionas. Trečiadienio dienos racionas. Energinės vertės iš visų maisto produktų ypatumai per savaitę. Žmogaus organizmo funkcionavimui reikia energijos. PEP = PEA x K, kur . PEA – pagrindinė energijos apykaita,. K – fizinio aktyvumo koeficientas. Verta žinoti. Daugelis žmonių mano, kad kalorijos yra tiesiog kalorijos ir nebus jokio skirtumo. Energijos, maisto medžiagų poreikio ir patenkinimo analizė. Gauti duomenys parodo, kad gaunami kiekiai kalorijų. Respondentės mitybos racionas buvo palygintas su maisto lėkšte. Vištienos, kalakutienos ir žuvies produktus reiktų valgyti 1- 2 kartus per dieną. Išvados. Apskaičiavus angliavandenių.


Tikslas Išsiaiškinti individualius mitybos ypatumus savo mitybos racione Uždaviniai Sudaryti individualų savaitės meniu, bei apskaičiuoti iš visų maisto produktų gautus energijos, angliavandenių, baltymų, riebalų kiekius. Išsiaiškinti ar savaitės mitybos racionas atitinka mitybos lėkštę.

Energinės vertės iš visų maisto produktų ypatumai per savaitęPagal rekomendacijas, per parą vidutiniškai turėčiau suvartoti 1830 kcal.

Gauti duomenys parodo, kad gaunami kiekiai kalorijų, angliavandenių, riebalų ir baltymų neatitinka rekomenduojamojo dienos kiekio.

Respondentės mitybos racionas buvo palygintas su maisto lėkšte, kad būtų išsiaiškinta, ar jos mitybos įpročiai atitinka geros mitybos poreikius. Nagrinėjant ir lyginant respondentės mitybos racioną su maisto lėkšte, buvo rasta atitikimų ir nukrypimų: Vandens vartojimas yra vienas iš svarbiausių dalykų maisto lėkštėje. Per parą respondentė vandens suvartoja vidutiniškai 1428,6 ml. Lyginant su rekomenduojamu vandens kiekio suvartojimu, vandens trūkumas per parą yra apie 0,3 l. Norint sveikiau gyventi ir subalansuoti mitybą, turi ji padidinti vandens suvartojimo kiekį. Daržoves reikia valgyti 3 - 5 kartus, vaisius 1 - 2 kartus per dieną. Tačiau buvo nustatyta kad respondentė daržoves ir vaisius valgo nedažnai. Jos 1 savaitės racione buvo tik bulvės, pomidorai, obuoliai. Taip pat vaisiai, kurie įeidavo į kitų produktų sudėtį (pvz. geriamasis jogurtas su bananais). Todėl lyginant respondentės maisto racioną ir mitybos lėkštę yra nukrypimų.

  • MS PowerPoint 2115 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (893 žodžiai)
  • Kolegija
  • Dovi
  • Individualūs mitybos ypatumai
    10 - 2 balsai (-ų)
Individualūs mitybos ypatumai. (2017 m. Lapkričio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/individualus-mitybos-ypatumai.html Peržiūrėta 2019 m. Sausio 22 d. 17:33
×