Informacijos analizavimas apie UAB Maxima LT


Organizacijos komunikacijos vadybos studijų programos 3 k. Darbo vadovė Lek. Ž. Petrylaitė. Šiauliai. Tyrimo objektas Maxima LT, UAB Praktikos tikslas išanalizuotą informaciją apie pasirinktą įmonę. UAB „Maxima lt“ charakteristika. Vykdo veiklą šiose srityse įvairios pramoninės prekės - mažmeninė prekyba. UAB “MAXIMA LT” misija klientai, jų lojalumas, poreikių tenkinimas. UAB „Maxima lt“ valdymo forma. „MAXIMA LT, UAB“ valdymo forma - hierarchinė. UAB „Maxima lt“ struktūra. UAB „Maxima lt“ vidinė struktūra ir jos funkcijos. Generalinis direktorius - atsako už bendrovės komercinę, ekonominę, finansinę veiklą, organizuoja darbuotojus. UAB „Maxima lt“ išorinė aplinka. Netiesioginio poveikio veiksniai Socialinis – demografija, socialinės vertybės, gyvenimo stilius. Tiesioginio poveikio veiksniai Vartotojai Konkurentai visuomenės informavimo programa. UAB „MAXIMA LT“ tikslinė auditorija - potencialūs klientai. Išvados. UAB “MAXIMA LT” – pagrindinė veikla yra mažmeninė bei didmeninė prekyba maisto produktais.


Šiaulių valstybinės kolegijosverslo ir technologijų fakultetovadybos ir komunikacijos katedra.

Tyrimo objektas: Maxima LT, UAB Praktikos tikslas: išanalizuotą informaciją apie pasirinktą įmonę. Praktikos uždaviniai: 1. Apibūdinti „Maxima LT, UAB“ charakteristiką, valdymo formą, struktūrą, funkcijas . 2. Ištirti „Maxima LT, UAB“ vidinę ir išorinę aplinką. 3. Išanalizuoti „Maxima LT, UAB“ informacinę sistemą. 4. Surinkti ir susisteminti informaciją, reikalingą „Maxima LT, UAB“ visuomenės informavimo programai kurti ir vykdyti. Tyrimo metodai ir priemonės: 1. Literatūros šaltinių analizė; 2. Įmonės duomenų rinkimas ir analizė, darbuotojų vykdomų darbų stebėsena.

Vykdo veiklą šiose srityse: įvairios pramoninės prekės - mažmeninė prekyba, maisto produktai, alkoholiniai gėrimai - mažmeninė, didmeninė prekyba, įvairių paslaugų teikimas. Pirmoji parduotuvė „Maxima“ atidaryta 1998 m. Vilniuje. Sukurtos skirtingų dydžių parduotuvės „Minima“, „Medija“, „Maxima“ (Nuo 2005–2006 m. „Maxima“ X, XX, XXX).

UAB “MAXIMA LT” misija: klientai, jų lojalumas, poreikių tenkinimas. UAB “MAXIMA LT” vizija: būti mažmeninės prekybos lyderiu Baltijos regione. Vadovaujasi verslo etikos kodeksu, kuris apima šiuos pricipus: Sąžiningo elgesio bendrovėje ir bendruomenėje; Santykių su klientais, verslo partneriais, konkurentais, valstybės institucijomis, valdžios atstovais, akcininkais.

„MAXIMA LT, UAB“ valdymo forma - hierarchinė. Hierarchijos viršuje - aukščiausio lygio vadovas, atsakingas už visos įmonės veiklą ir už žemesnio lygio vadovų darbą.

  • MS PowerPoint 127 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (670 žodžiai)
  • Kolegija
  • Aurelija
  • Informacijos analizavimas apie UAB Maxima LT
    10 - 3 balsai (-ų)
Informacijos analizavimas apie UAB Maxima LT. (2017 m. Lapkričio 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/informacijos-analizavimas-apie-uab-maxima-lt.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 21 d. 06:24
×
142 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo