Informacinė visuomenė (pateiktis)


Šiaulių valstybinės kolegijos. Informacinės. visuomenės samprata. Informacinė. visuomenė. Penki požiūriai. į informacinę visuomenę. Informacinės. visuomenės bruožai. Pozityvūs. informacinės visuomenės. aspektai. Negatyvūs. informacinės visuomenės. aspektai. Informacinė. visuomenė ir socialiniai. pokyčiai. Išvados. Šiaulių valstybinės kolegijos.

Darbo tikslas – apibūdinti informacinės visuomenės bruožus. Darbo uždaviniai: 1. Pateikti informacinės visuomenės sampratą. 2. Apibūdinti informacinės visuomenės bruožus: 2.1. Pristatyti pagrindinius informacinės visuomenės bruožus; 2.2. Išskirti ir aptarti pozityvius ir negatyvius informacinės visuomenės aspektus.

Atvira — informacija, žinios, duomenys lengvai prieinami kiekvienam visuomenės nariui. Išsilavinusi — raštinga ir gebanti naudotis įvairiais, moderniausiais informacijos šaltiniais. Besimokanti — tai visuomenė, kurios nariai stengiasi mokytis visą gyvenimą.

Technologinis - IT įgalina efektyviai apdoroti, kaupti, perduoti, skleisti informaciją, ją susirasti. Ekonominis - pereinama prie žinių ekonomikos - žinios tampa produktu. Socialinis - visuomenė skirstoma į tris pagrindines grupes: specialistai, informacinių technologijų taikymo specialistai, informacinių technologijų vartotojai. Erdvinis - informacinė visuomenė traktuojama kaip pasaulinė, neribojama valstybių sienų ir atstumų. Kultūrinis – sparčiai kintanti informacija veikia įvairių tautų kultūrą.

Noras ir gebėjimas mokytis Nuolatinis mokymasis Mokymosi būdų ir priemonių įvairovė Nuotolinis darbas Elektroninis verslas Elektroninės paslaugos Elektroninis valdymas.

  • MS PowerPoint 329 KB
  • 2016 m.
  • 11 puslapių (415 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sigutė
  • Informacinė visuomenė (pateiktis)
    10 - 2 balsai (-ų)
Informacinė visuomenė (pateiktis). (2015 m. Balandžio 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/informacine-visuomene-pateiktis.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 26 d. 14:31
×