Informacinės sistemos analizė


Įvadas. Informacijos sistemos. Informacinės sistemos sudėtis. Informacijos sistemų klasifikavimas. IS kūrimo principai. Organizacijų informacijos sistemos. Marketingo informacinė sistema. Marketingo informacijos sistemos samprata. Marketingo informacijos sistemos įgyvendinimo etapai. Informacijos poreikių išsiaiškinimas. Informacijos formavimas. Informacijos analizės metodų parinkimas ir jos skirstymo procedūrų numatymas. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas.

Dėl šios priežasties yra svarbu plačiau pasidomėti, kas yra IS, kad būtų galima geriau suprasti šios sąvokos veikimo principus ir pasakojant apie gamybos informacinę sistemą kitiems, besidomintiems asmenims šiuo dalyku, iškiltų mažiau klausimų.

Darbo objektas: Marketingo informacinė sistema.

Tikslas: Nustatyti marketingo informacinės sistemos sandarą, klasifikaciją, kūrimo principus.

Uždaviniai:

1. Išnagrinėti informacijos sistemų sandarą, klasifikaciją, kūrimo principus.

2. Apžvelgti organizacijų informacines sistemas teoriniu aspektu.

3. Išanalizuoti marketingo informacinę sistemą.

  • Informatika Referatas
  • Microsoft Word 147 KB
  • 2014 m.
  • 16 puslapių (3079 žodžiai)
  • Kolegija
  • Tadas
  • Informacinės sistemos analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Informacinės sistemos analizė. (2014 m. Gegužės 24 d.). https://www.mokslobaze.lt/informacines-sistemos-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 20 d. 17:49
×