Inovacijų apžvalga „Toyota“ kompanijoje


Įvadas. Bendra „Toyota“ kompanijos apžvalga. Istorija. Rodikliai. Inovacijų diegimas. Darnios visuomenės puoselėjimas. Perdirbimas. Nuo nedc prie wltp. Hibridai. „Toyota Optimal Drive“ technologija. „Toyota D-4 D“ technologija. „Toyota Touch“ sistema. „Toyota Touch 2“. „Toyota Hotspot“ bevielio interneto funkcija. „Toyota“ Simple Intelligent Park Assist (SIPA) funkcija. „Toyota“ stabilumo kontrolės sistema. „Toyota“ palyginimas su „BMW“ ir „Mercedes Benz“. Rodiklių palyginimas. Diegiamų inovacijų palyginimas. „Toyota“ kompanijos analizė. Verslo strategija. Sėkmės istorija. Žinių valdymas, inovacijų strategijos. Verslo vystymo perspektyvos. Ko galima pasimokyti iš „Toyota“ kompanijos? Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiandieninę visuomenę galima apibūdinti kaip sparčiai tobulėjančią, ieškančią naujovių, automatizuotą, besistengiančią palengvinti savo buitį, kasdienybę. Anksčiau žmonės į darbus važiuodavo dviračiais, arklių kinkiniais, dabar – įmantriausiais automobiliais ar hibridais. Keičiantis vartotojų poreikiams, privalo keistis ir gaminami produktai, todėl gamintojai, norėdami konkuruoti rinkoje, yra priversti nuolatos diegti inovacijas, tobulinti savo produkciją. Turbūt vieni didžiausių pokyčių vyksta automobilių pramonėje, kurioje garo mašinos, judėjusios kelių kilometrų per valandą greičiu buvo pakeistos į benzinu ar dyzeliu varomus automobilius, o dabar pastarieji yra keičiami į elektrinius, įkraunamus, nulinę emisiją garantuojančius. Aptarti pokyčiai yra diegiami ne vien dėl augančių vartotojų poreikių, bet ir siekiant tausoti gamtą. Viena pirmųjų apie gamtos išsaugojimą bei atsinaujinančių gamtos išteklių naudojimą automobilių gamyboje prabilo Japonijoje įkurta „Toyota“. Šios kompanijos prioritetas gaminamiems produktams yra mažos kuro sąnaudos, saugumas bei nulinė emisija, taip siekiant padaryti kuo mažesnę žalą gamtai. „Toyota“ ne tik rūpinasi gamta, tačiau kartu diegia įvairias inovacijas automobiliuose, kurie tampa vis patrauklesni vartotojams. Šiandien „Toyota yra automobilių pramonės lyderė. Ši tema yra aktuali, nes visuomenėje itin didelis dėmesys yra skiriamas gamtos puoselėjimui, neišsenkančių išteklių naudojimui, bet tuo pačiu nuolatos yra diegiamos inovacijos, palengvinančios vartotojų buitį, todėl buvo pasirinkta analizuoti „Toyota“ kompaniją, kuri yra tikras inovacijų bei gamtos puoselėjimo šaltinis.

Tikslas: išnagrinėti „Toyota“ kompaniją, jos diegiamas ir įdiegtas inovacijas, taip pat išanalizuoti įmonės verslo modelį bei numatomas perspektyvas.

Palyginti „Toyota“ kompaniją su konkurentais – „Mercedes Benz“ bei „BMW“.

Išanalizuoti „Toyota“ bendrovės verslo modelį, išskiriant pagrindinius sėkmės veiksnius, bei žinių valdymo aspektus, inovacijos strategijas.

Identifikuoti „Toyota“ kompanijos verslo vystymosi perspektyvas, pateikti inovacijų valdymo pasiūlymus

Nustatyti, ko galima pasimokyti iš „Toyota“ organizacijos ir tai perkelti į kitų įmonių inovacijų valdymo praktiką.

Darbo struktūra: projektą sudaro kelios pagrindinės dalys: įmonės ir jos inovacijų pristatymas, palyginimas su konkurentais, verslo modelio analizė, verslo vystymosi perspektyvų identifikavimas bei išvadų pateikimas, atsižvelgiant, ko galima pasimokyti iš išnagrinėtos įmonės.

Pasiekti nulinius CO2 rodiklius per visą produktų gyvavimo ciklą. Norima, kad į aplinką apskritai nepatektų anglies dvideginio teršalų, gaminant naudojamas medžiagas ir dalis, vykdant logistikos veiklą ir atitarnavusių automobilių utilizavimo bei perdirbimo etapuose, todėl įmonė siekia priimti gamtą tausojančius konstrukcinius sprendimus, naudoti ribotą kiekį anglies dvideginio išskiriančių žaliavų bei mažiau dalių, didinti biologinės kilmės medžiagų iš atsinaujinančių šaltinių naudojimą bei bus gamina lengviau išmontuojami bei perdirbami automobiliai.

Su „Toyota Touch“ galima valdyti multimediją pirštų galiukais. Galima per 6,1 colio jutiklinį ekraną valdoma garso sistema, kuri yra visiškai prijungiama prie MP3 grotuvo, leidžianti naudotis laisvų rankų įranga arba galinio vaizdo registratoriumi.

Pažangus ekrano garsas. Ekranas leidžia transliuoti „iPod“ arba MP3 grotuvo turinį naudojant „Bluetooth“ ir lietimui jautriame ekrane leidžia valdyti kitas garso parinktis, pvz., radiją arba kompaktinių diskų grotuvą.

  • Microsoft Word 112 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 24 puslapiai (5935 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laura
  • Inovacijų apžvalga „Toyota“ kompanijoje
    10 - 3 balsai (-ų)
Inovacijų apžvalga „Toyota“ kompanijoje. (2018 m. Lapkričio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/inovaciju-apzvalga-toyota-kompanijoje.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 21 d. 00:51
×
Namų darbų pagalba 24/7