Integruotos marketingo komunikacijos skaidrės


Integruotos marketingo komunikacijos. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Komunikacijos proceso modelis. Informacijos siuntėjas. Informacijos užkodavimas. Pranešimas (žinutė). Perdavimo priemonė. Dekodavimas. Informacijos gavėjas. Trukdymai. Prekės elementas komunikacijoje dalyvauja per. Kainos elemento dalyvavimas komunikacijoje. Paskirstymo elemento dalyvavimas komunikacijoje. Rėmimas ir jo vaidmuo komunikacijoje. IMK planavimas. Rėmimu siekiama paveikti. Komunikavimo strategijos. Stūmimo ir traukimo strategijos. IMK planavimas. Komunikacijos tikslai. IMK planavimas. Biudžeto planavimo metodai. IMK planavimas. Komunikacinio pranešimo planavimas. IMK planavimas.


Tikslas – paveikti informacijos gavėjus Priemonė – informacija Marketinge dažnai informacija perduodama atvirai nedeklaruojant siuntėjo tikslų.

Apčiuopiamus elementus: Dydis Spalva Įpakavimas Forma Skonis Kvapas.

Užkoduojama informacija apie Prekės kokybės lygį Prekės prestižą Prekės vartotojų ratą Įmonės tikslus.

Per: Kainų lygį, Nuolaidų taikymo būdus Nukainojimo politiką Kainų derinimą prie konkurentų veiksmų ir rinkos.

Užkoduojama informacija apie Prekės prestižą Įmonės prestižą Prekės vartotojų ratą Įmonės tikslus.

Per: Konkrečių paskirstymo kanalų pasirinkimą Konkrečius paskirstymo kanalo partnerius Vartotojų aptarnavimo standartus.

Tikslinę (pirminę) rinką Antrinę rinką Vartotojų įtakos grupes Marketingo aplinkos įtakos grupes.

Ekonominio pobūdžio – apibūdinami pardavimų ir pelno rodikliais Komunikacinio pobūdžio: Sukurti prekių rūšies poreikį ir paklausą Sukurti ir padidinti prekės ženklo žinomumą Formuoti ar keisti nuomonę apie prekės ženklą Sukurti ir skatinti norą pirkti.

Galimybių ir išlaidų metodas – tai, ką įmonė gali sau leisti Procento nuo... (pardavimo apimties, pelno) – pažeidžia priežastingumo ryšį Konkurencinio pariteto metodas – skiriama tiek lėšų, kiek ir konkurentai Tikslų metodas – skiriama tiek lėšų, kiek reikia komunikacijos tikslams pasiekti.

Kokio pobūdžio bus žinutė (emocinė, racionali) Kas bus žinutės šaltinis (pranešėjas) Kaip užkoduosime informaciją?

  • MS PowerPoint 897 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (707 žodžiai)
  • Universitetas
  • Gabrielius
  • Integruotos marketingo komunikacijos skaidrės
    10 - 2 balsai (-ų)
Integruotos marketingo komunikacijos skaidrės. (2018 m. Gegužės 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/integruotos-marketingo-komunikacijos-skaidres.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 22 d. 16:36
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema