Integruotos marketingo komunikacijos


Įvadas. Komunikacinis procesas. Reklamos reikšmė ir ypatumai. Pardavimo skatinimas. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene. Išvados. Literatūra.

Integruotos marketingo komunikacijos - tai visi sprendimai ir veiksmai, kuriais atsižvelgiant į įmonės tikslus, formuojama ir perduodama informacija rinkai ir svarbioms visuomenės grupėms, kad jiems darytų kryptingą poveikį;

Prekybos įmonė įgyvendindama rėmimo politiką naudoja tokias marketingo priemones: reklamą, pardavimo skatinimą, asmeninį pardavimą, ryšius su visuomene;

  • Microsoft Word 32 KB
  • 2013 m.
  • 15 puslapių (2798 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ignas
  • Integruotos marketingo komunikacijos
    10 - 3 balsai (-ų)
Integruotos marketingo komunikacijos. (2013 m. Gegužės 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/integruotos-marketingo-komunikacijos.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 24 d. 11:22
×