Integruotų marketingo komunikacijų atvejo analizė „Ežys“


Įmonės aprašymas. Įvaizdis internetinėje svetainėje. Vasario mėnesio komunikacija. Įrašų laikas socialinėje edvėje. Kovo mėnesio analizė. Balandžio mėnesio analizė. Gegužės mėnesio analizė. Birželio mėnesio analizė. Rugpjūčio mėnesio analizė. Reklamos analizė „Youtube“ socialiniame tinkle. Ežio įvaizdis „Instagram socialiniame tinkle.


1 paveikslas. „Ežys“ komunikacijos „Facebook“ žinučių skaičius vasario mėnesio dienomis

Iš Ežio postų dažnai galime pastebėti jog ne visada turinys yra skirtas pardavimams, dauguma jų neša pridėtinę vertę, prajuokina ar yra mokamojo turinio. Jau nuo vasario 1 d. postų galime pastebėti bęsitesianti kontekstą su tekste naudojamomis nuotraukomis. Visi Ežio įkelti įrašai yra su kurtais paveikslėliais, kurie juos skiria nuo konkurentų.

Savo kurtais vizualais, Ežys stengiasi sukurti artimą ryšį tarp įmonės ir naudotojų.

Taipogi ežys savo įrašuose primena facebook naudotojams apie jų parduodamus produktus ir paslaugas. Postas atskleidžia naujas Ežio savybes.

Dažnai galime pamatyti vykstančius konkursus, kurių metu ežys apdovanoja Facebook naudotojus. Įmonė konkursais pagyvina savo facebook komunikaciją, taipogi įrašai susiję su konkursais sulaukia daugiausia sekėjų dėmėsio.

Norint pritraukti naujus Ežio vartotojus ir padaryti turinį dar įdomesnį, Ežys savo komunikacijoje naudoja gifus. Naujasis Ežys žino, jog vien tik būti socialiniuose tinkluose neužtenka ir su savo bendruomenės nariais reikia nuolat palaikyti tiesioginį kūrybingą ryšį.

Didinamas vartotojų susidomėjimas įtraukiant šventines dienas, puslapio gerbėjai yra skatinami komentuoti, išsakyti savo nuomonę.

Retai, tačiau tenka Ežiui atsakyti ir į nedraugiškus komentarus. Nagrinėjamos kompanijos komunikacijoje netrinamas nei vienas neigiamas ar nepalankus komentaras – vietoje to pasistengiama nuoširdžiai atsiprašyti, paaiškinti situaciją.

Skaitytojų reakcijų kiekiui svarbus rodiklis yra ne tik žinutės tema, bet ir laikas, kada žinutė yra skleidžiama. Ryte rašomos žinutės turi didelę galimybę pradingti naujienų sraute, kaip ir tos, kurios rašomos 17-18 valandomis, kuomet žmonės važiuoja namo. „Apie pietus galima rašyti, tada visi išeina pietauti su telefonais, arba grįžta po pietų ir tikrinasi, kas ką parašė, kas ką pasakė“, - teigia 15min.lt redaktorė S. Petronytė, pridurdama, jog neįpareigojančio turinio žinutėms labai geras laikas yra vėlyvas vakaras.

  • Microsoft Word 13606 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 35 puslapiai (1649 žodžiai)
  • Kolegija
  • Evelina
  • Integruotų marketingo komunikacijų atvejo analizė „Ežys“
    10 - 2 balsai (-ų)
Integruotų marketingo komunikacijų atvejo analizė „Ežys“. (2018 m. Gruodžio 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/integruotu-marketingo-komunikaciju-atvejo-analize-ezys.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 16 d. 01:50
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema