Interesų konfliktai farmacijos įmonėse


Įvadas. Sąvokos. Darbo tikslas ir uždaviniai. Konfliktų atsiradimo priežastys organizacijoje. Konfliktų sprendimo ir valdymo metodai farmacijos įmonėse. Konfliktų valdymas farmacijos organizacijoje. Pagrindinės priežastys dėl ko vyksta konfliktai. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas – įvertinti farmacijos specialistų požiūrį į konfliktus ir jų sprendimo kelius.

1. Įvertinti farmacijos specialistų požiūrį į konfliktus ir jų priežastis.

4. Įvertinti farmacijos specialistų nuomonę apie poreikį tobulinti konfliktų sprendimo įgūdžius.

Šiais laikais farmacijos specialistai susiduria su vis labiau įnoringesniais klientais, dėl to vis sunkiau bendradarbiauti su pirkėjais (besikeičiantis požiūris į paslaugą, neįmanomi kliento pageidavimai, nepasitikėjimas farmacijos specialistu ir kt.), taip pat, sunku, vienu metu spręsti asmeninius, bet ir tarp farmacininko ir kliento užsimezgusius konfliktus, tačiau ši problema yra aktuali ir sprendžiama.

Norint, farmacijos įstaigoms, susikurti lojalių klientų ratą bei GVP (geros vaistinės praktika), reikia nuolat tobulėti bei spręsti iškilusias problemas. Viena iš jų yra tarpusavio (vaistininko - pirkėjo) konfliktai. Farmacininkai savo kasdieninėje veikloje bendrauja su daug įvairaus būdo turinčiais žmonėmis, todėl būtina nagrinėti specialistų kasdieninėje veikloje kylančius konfliktus, identifikuoti pagrindines jų kilimo priežastis ir poveikį darbuotojams bei ieškoti būdų ir priemonių konfliktams spręsti.

  • Microsoft Word 190 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1984 žodžiai)
  • Kolegija
  • Evelina
  • Interesų konfliktai farmacijos įmonėse
    10 - 3 balsai (-ų)
Interesų konfliktai farmacijos įmonėse. (2017 m. Lapkričio 20 d.). https://www.mokslobaze.lt/interesu-konfliktai-farmacijos-imonese.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 27 d. 14:21
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema