Internetinė komercija


Internetinės komercijos panaudojimo galimybės didinant įmonės konkurencingumą. Internetinė komercija. Jos sandara ir nauda įmonei. Elektroninės komercijos kokybei vertinti taikomų kriterijų rangavimas. Elektroninės komercijos nauda įmonei. Įmonės konkurencingumo didinimo teoriniai aspektai. Išvados. Literatūra.

Darbo objektas: Elektroninės komercijos paslaugos,skatinančios įmonių konkurencingumą.

Probleminis klausimas. Kokia internetinės komercijos nauda įmonei?

Darbo tikslas - įvertinti internetinės komercijos panaudojimo galimybes didinant įmonės konkurencingumą.

Darbo tikslui pasiekti iškeliami uždaviniai:

1. Išanalizuoti internetinę komerciją ir jos sandarą.

2. Atskleisti internetinės komercijos valdymo ir panaudojimo svarbą,bei veiksmingumą.

3. Įvertinti internetinės komercijos panaudojimo galimybes didinant įmonės konkurencingumą.

  • Microsoft Word 313 KB
  • 2012 m.
  • 17 puslapių (4272 žodžiai)
  • Universitetas
  • Inga
  • Internetinė komercija
    10 - 3 balsai (-ų)
Internetinė komercija. (2012 m. Spalio 25 d.). https://www.mokslobaze.lt/internetine-komercija.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 24 d. 02:17
×