Internetinio marketingo samprata ir paslaugos


Įvadas. Internetinio marketingo esmė. Internetinio marketingo instrumentas/priemonės. Internetinio marketingo ir tradicinio marketingo skirtumai. I Išvados. Literatūros ir informacijos šaltinių sąrašas.


Išnagrinėjus teorinius aspektus apie internetinį marketingą, galime sakyti, kad ši verslo rūšys yra viena populiariausių Lietuvoje, kadangi visi verslininkai stengiasi parduoti kuo daugiau prekių, todėl jiems šis pardavimų būdas yra labai pelningas ir patogus.

Susipažinus su internetinio marketingo paslaugomis, galime teigti, kad XXI a. galime įsigyti daugybe paslaugų, tai būtų: įvairiausi apmokėjimai, prekių įsigijimas, reklamų pirkimas ir t.t

Apibūdinus internetinį marketingą, sužinojome, kokie internetiniai dizainai labiausia traukia svetainės klientus, tai pat žinome, kokie yra populiariausi reklamos būdai. Pagal interneto duomenis populiariausias reklamos būdas yra socialiniai tinklai, kadangi šiuose puslapiuose apsilanko daugybe žmonių

  • Microsoft Word 24 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1352 žodžiai)
  • Kolegija
  • Augis
  • Internetinio marketingo samprata ir paslaugos
    10 - 2 balsai (-ų)
Internetinio marketingo samprata ir paslaugos. (2019 m. Lapkričio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/internetinio-marketingo-samprata-ir-paslaugos.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 13 d. 23:56
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema