Interviu su pedagogais Kūrybiškumo tyrimas


Interviu su pedagogais. Tyrimo rezultatų aptarimas. Kokiose veiklose labiausia atsiskleidžia vaikų kūrybiškumas ? Kokius kūrybiškumo ugdymo metodus naudojate dažniausiai. Kaip manote , nuo ko priklauso vaiko kūrybiškumas ? Kaip manote , ar šeimos ir ugdymo įstaigos bendradarbiavimas pasitarnauja ugdant vaikų kūrybiškumą ? Kaip žaidimai veikia vaiko vystymąsi ? Kokius kūrybiškumo ugdymo metodus naudojate dažniausiai ?


Apibendrinus atsakymus į pateiktą atvirą klausimą, galima teigti, kad vaikų kūrybiškumas labiausiai atsiskleidžia meninėse veiklose – dailės ir dramos, tokiose kaip aplikacijos, vaidinimai. Aplinka, kurioje vaikas veikia, turi įtakos kūrybiškumui, nes vaikams labiau patinka veikti ten, kur yra gausu įvairių ir įdomių priemonių.

Apibendrinus atsakymus į pateiktą atvirą klausimą, galima teigti, kad pedagogai kūrybiškumui ugdyti dažniausiai naudoja dailės, dramos bei muzikos veiklas. Nors kūrybiškumas ir nebūtų ugdomas, vaikas gali užaugti kūrybiškas, tačiau svarbiausia jo neslopinti. Labiausiai vaikų kūrybiškumo ugdymui pasitarnauja bei labiausiai vaikams patinka dailės veiklos bei žaidimai, kuriuose vaikai patys gali nevaržomi veikti ir viską išmėginti.

Apibendrinus gautus pedagogų atsakymus į pateiktą atvirą klausimą, galima teigti, kad vaiko kūrybiškumas labiausiai priklauso nuo pedagogų bei tėvų, kurie ugdo vaiką bei jų pačių kūrybiškumo, taip pat kūrybiškumo ugdymui įtakos turi ir pats vaikas bei jo noras veikti ir kurti.

Kaip manote, ar šeimos ir ugdymo įstaigos bendradarbiavimas pasitarnauja ugdant vaikų kūrybiškumą?

Apibendrinus atsakymus į pateiktą atvirą klausimą, galima teigti, kad šeimos ir ugdymo įstaigos bendradarbiavimas turi įtakos vaikų kūrybiškumo ugdymui, nes tiek tėvai, tiek pedagogai vaikams yra pavyzdys, jiems bendradarbiaujant vaikas yra nuosekliai ugdomas, iš abiejų pusių gali pasisemti idėjų. Kūrybiškumui ugdyti (-is) svarbu, kad šeima ir pedagogai neslopintų vaiko noro veikti ir kurti, jį pagirtų ir padrąsintų. Praktiškai visi renginiai, kurie yra rengiami ugdymo įstaigose, tinka bendradarbiavimui su šeima, siekiant ugdyti vaikų kūrybiškumą.

Apibendrinus gautus pedagogų atsakymus į pateiktą atvirą klausimą, galima teigti, kad žaidimai skatina vaikų kūrybiškumą, moko sutelkti dėmesį, kalbėti, lavina vaizduotę. Labiausiai kūrybiškumui ugdyti tinka kūrybiniai – vaidmeniniai ir siužetiniai žaidimai, kuriuose vaikas gali improvizuoti, įsijausti į įvairius personažus be taisyklių, pasitelkdamas savo vaizduotę.

Vaiko kūrybiškumas labiausiai priklauso nuo pedagogų, tėvų, jų kūrybiškumo bei noro išugdyti kūrybiškus vaikus.

Labiausiai kūrybiškumui ugdyti tinka kūrybiniai – vaidmeniniai ir siužetiniai žaidimai.

Kokiose veiklose labiausia atsiskleidžia vaikų kūrybiškumas? Patikslinantys klausimai. Gal galite pateikti kelis tokių veiklų pavyzdžius? Ar turi įtakos vaikų kūrybiškumui vieta, kurioje atliekama veikla? Jei taip, tai kokios? Jei ne, tai kodėl taip manote?

Dailės ir dramos veiklose, tokiose kaip aplikacijos iš įvairių medžiagų, vaidinimai su teatro lėlėmis, spalvinimas, piešimas. Aplinka turi įtakos, nes vaikams smagiau veikti aplinkoje, kurioje gali pasisemti idėjų, rasti įvairių priemonių veiklai, kurias gali naudoti.

  • Microsoft Word 25 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (2484 žodžiai)
  • Kolegija
  • Greta
  • Interviu su pedagogais Kūrybiškumo tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Interviu su pedagogais Kūrybiškumo tyrimas. (2017 m. Gruodžio 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/interviu-su-pedagogais-kurybiskumo-tyrimas.html Peržiūrėta 2019 m. Kovo 21 d. 13:56
×