Investicinis projektas Medienos gaminiai


Projekto tikslas įvertinti gaminių įvedimo į rinką galimybes. Gamybinis finansinis planas. Atskirų gaminių gamybos mastas vienetais per metus. Reikalingų įrengimų ir darbo vietų skaičius. Reikalingų įrenginių skaičius. Pagrindinių darbininkų poreikio apskaičiavimas. Pagalbinių darbininkų bei administracijos darbuotojų skaičius. Tiesiogiai priskiriamo darbininkų atlyginimo ir įmokų SODRA ‘ i bei GF , tenkančių vienam gaminiui ir visiems gaminiams apskaičiavimas. Stalas 575 58 05 05 25. Kėdė 05 05 05 05 20. Stovas gėlėms 95 95 95 95 60. Pagalbinių darbininkų ir administracijos darbo apmokėjimas bei įmokas socialiniam draudimui. Įmokos į garantinį fondą nuo viso darbo užmokesčio fondo. Darbuotojų skaičius Pareigos Darbo užmokestis , Eur. Gamybinių patalpų bei sandėlių plotas m2. Reikalingas pastatų plotas buitinėms bei administracinėms reikmėms. Bendras pastatų plotas ir vertė. Per metus mokama nuoma , Eur. Reikalingas elektros energijos kiekis varikliams varyti. Gamybinės įrangos nusidėvėjimas , Eur. Negamybinės įrangos nusidėvėjimas , Eur. Vieno gaminio tiesioginės gamybos išlaidos. Netiesioginės gamybos išlaidos ir veiklos sąnaudos. Netiesioginių išlaidų koeficientas proporcingumo ir vieno gaminio savikaina. Pelno nuostolių ataskaita. Pagrindinio ir apyvartinio kapitalo poreikis. Finansinio sverto įvertinimas. Kai naudojamos nuosavos lėšos 468206 8 eurų. Kai skolinamasi 350000 eurų apyvartiniam kapitalui metinė palūkanų norma %, sutarties mokestis %. Pinigų srautų ataskaita. Pajamos ir Iplaukos. Numatoma gaminiu paklausa koef. 1 atitiktu gamybiniame finansiniame plane numatyta pardavimo apimti.


Staliukų, kėdžių ir stovų gėlėms gamyba pasirinkta, nes pastebima, kad visuomenės poreikis naujiems baldams vis didėja. Bet įtakos verslui gali turėti miškingų plotų mažėjimas, nes tuomet mediena brangs, didelė konkurencija ir idėjų pasikartojimas.

Planuojama, kad įmonėje dirbs 29 pagrindiniai, 1 pagalbinis ir 3 administracijos darbuotojai. Įmonės darbo laikas yra 8 val. per dieną, 5 dienas per savaitę. Ištyrus paklausą, per metus planuojama pagaminti ir realizuoti 3600 stalų, 8400 kėdžių ir 3000 stovų gėlėms. Planuojama baldus gaminti pagal užsakymą, todėl įmonėje atsargos nebus kaupiamos.

Sparčiai kylant ekonomikos lygiui, gyvenimo kokybei, didėja vartotojų poreikiai. Rinkoje atsiranda vis daugiau įmonių, kurios siūlo netradicines, o išskirtinių savybių prekes. Pastebima tendencija, kad didėja baldų poreikis, nes žmonės siekia jaukumo savo namams. Atsižvelgdama į tai įmonė gamina staliukus, kėdes ir stovus gėlėms iš natūralios ąžuolo medienos, gamyboje dirba specialistai, kurie užtikrina, kad gaminiai yra aukštos kokybės. Įmonė siūlo originalių modelių gaminius, kurie domina pirkėjus. Gaminiai yra praktiški, šiuolaikiški, galima pritaikyti prie bet kokio interjero.

Atlikus rinkos tyrimus, įmonė nusprendė tenkinti verslininkų ar tarnautojų, gyvenančių mieste, poreikius, kurių pajamos yra didelės. Šis rinkos segmentas buvo pasirinktas, nes ąžuolo mediena yra brangi ir ne visų gyventojų socialinė padėtis leis įsigyti įmonės gaminius. Kainai nustatyti įmonė pasirinko nenuostolingumo metodą, nes svarbu žinoti, kiek reikia parduoti gaminių, kad įmonė gautų pelną.

Konkurentus įmonė ketina įveikti išskirtine produkcija. Siūlomi originalių formų ir pagaminti iš natūralios ąžuolo medienos staliukai, kėdės ir stovai gėlėms turėtų puikiai patenkinti pirkėjų poreikius ir siekiamą naudą bei patogumą.

Įmonė, siekdama pritraukti kuo daugiau pirkėjų, renkasi kelias rėmimo priemones: reklamą, asmenišką pardavimą, pardavimo skatinimą. Pardavimų skatinimas orientuotas į vartotojus: nuolaidos, kai perkamas stalų ir kėdžių komplektas, šventiniai konkursai, nuolaidų kuponai.

Asmeniškas pardavimas, kai vartotojas gali bendrauti ir pasitarti su pardavėjais, kurie yra ir konsultantai.

Reklama įmonė siekia kuo išsamiau informuoti vartotojus apie naujos įmonės įsikūrimą, gaminamus staliukus ir kėdes, jų savybes, formuoti teigiamą įmonės įvaizdį

Administracijoje dirba įmonės direktorius, gamybos vadovas, buhalterė. Taip pat dirba vienas pagalbinis darbuotojas – valytoja.

Baldų gamybai reikalingas medienos kiekis nustatytas įvertinus galimai netinkančios gamybai medžiagos nuostolį (10%). Visų gaminiams naudojamų medžiagų draustinės atsargos numatomos tokios, kad pakaktų 5 darbo dienų vėlavimui.

Papildoma įrengimų ir darbininkų aptarnaujama zona sudaro 55% atitinkamo įrengimo ar darbo vietos užimamo ploto. Praėjimams skirta 25% gamybinio ploto.

Įmonėje be pagrindinių darbuotojų, taip pat dirba direktorius, gamybos vadovas, buhalterė ir valytoja.

4. Tiesiogiai priskiriamo darbininkų atlyginimo ir įmokų SODRA‘i bei GF, tenkančių vienam gaminiui ir visiems gaminiams apskaičiavimas

Įmokos SODRA‘i ir GF nuo tiesiogiai priskiriamo DU vienam gaminio vienetui

Per metus šių darbuotojų visas darbo užmokesčio fondas yra 29909,04 eurai.

Atsargos šioje įmonėje formuojamos 1 mėnesiui, o draustinės atsargos 5 darbo dienoms.

Įmonės netiesioginių išlaidų koeficientas yra 0,2529 arba 25,29%. Įvertinus šį koef. Perskaičiuota gaminių savikaina.

Minimalus antkainis, įvertinus veiklos sąnaudas yra 2,91%. Kadangi kitų medienos gaminių antkainis svyruoja nuo 100% iki 140%, pasirinktas tarpinis variantas 120%. Taikant šį antkainį nustatomos orientacinės gaminių kainos.

  • Ekonomika Kursinis darbas
  • Microsoft Word 79 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (3405 žodžiai)
  • Universitetas
  • Judita
  • Investicinis projektas Medienos gaminiai
    10 - 3 balsai (-ų)
Investicinis projektas Medienos gaminiai . (2018 m. Sausio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/investicinis-projektas-medienos-gaminiai.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 26 d. 06:00
×